جام جم گزارش می دهد

رمز‌گشایی از شلیک های ‌کور

اشرار مسلح شامگاه پنجشنبه معلم مدرسه ابتدایی روستای نصیر آباد شهرستان راسک در جنوب سیستان و بلوچستان را به رگبار بستند.
کد خبر: ۷۵۵۰۲۱
اشرار یک معلم را در سیستان و بلوچستان ترور کردند

عیسی شهرکی اصیل معلم ابتدایی مدرسه نصیرآباد شهرستان راسک شامگاه گذشته در مسیر روستای جلال آباد به نصیر آباد مورد حمله اشرار مسلح ناشناس قرار گرفت و به ضرب گلوله به شهادت رسید.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با تایید این خبر گفت: این معلم پایه ابتدایی غروب پنجشنبه به قصد خرید شیر خشک برای فرزندش به روستای جلال آباد در مجاورت روستای نصیر آباد مراجعه کرده بود که در همین هنگام مورد حمله اشرار قرار گرفت و به ضرب سه گلوله به شهادت رسید.

علی مرادی افزود: عیسی شهرکی اصیل یکی از معلمان دلسوز بود که از سال ۱۳۸۰ به صورت قراردادی به خدمت آموزش و پرورش و از سال ۸۹ به صورت آزمایشی- رسمی به استخدام آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در آمده بود.

وی گفت: این معلم شهید به منظور مبارزه با جهل و نادانی بهترین سال های عمر خویش را به همراه خانواده اش در مناطق محروم صرف آموزش به فرزندان این مرز و بوم کرده بود و دارای یک فرزند سه ماه و یک فرزند چهار ساله است.

در حادثه تروریستی شب گذشته در شهرستان سرباز همچنین اشرار مسلح یک نفر از بیسجیان منطقه با نام «ادهم صبوری» را مورد هدف قرار داده و به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

عیسی شهرکی سومین معلمی است که از ابتدای سال جاری در مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان مورد هدف اشرار مسلح قرار گرفته و به ضرب گلوله به شهادت می رسد.

پیش از این نیز جواد نوروزی و رضا سرگزی در شهرستان سرباز و قصر قند در جنوب استان بر اثر حمله تروریست ها به ضرب گلوله به شهادت رسیدند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها