در این فیلم تماشایی حیات وحش بیننده شاهد نبردی برای بقا میان یک خارپشت بزرگ و یک پلنگ خواهد بود.
کد خبر: ۷۴۹۱۸۸
نبرد پلنگ و خارپشت + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ویلدلایف، هنگام بامداد است و خورشید همه جا را روشن کرده است. توریستها در جاده ای در پارک حیات وحش کروگر آفریقای جنوبی با صحنه ای نادر مواجه می شوند که کمتر فردی آن را تاکنون دیده است.

درست در وسط جاده یک پلنگ گرسنه قصد شکار یک خارپشت بزرگ را دارد. شکاری دشوار که حتی شیرها هم به ندرت جرات دست زدن آن را دارند. هر بار که پلنگ به خارپشت حمله می کند با تیغ های بلند و دردناک حیوان روبرو می شود.

پلنگ بارها عقب می کشد تا خارهایی را که به پوزه و کف پنجه هایش فرو رفته اند بیرون بیاورد. با این حال، پلنگ از شیوه ای ماهرانه برای ضربه زدن به خار پشت استفاده می کند.

گربه سان بزرگ به رغم دردناک بودن خارها از عقب به خارپشت حمله کرده و مانند کشتی گیری که قصد گرفتن مچ پای حریف را دارد دقیقا با پنجه قدرتمندش به پایین پاهای خارپشت و قسمت بی دفاع حیوان ضرباتی کاری وارد می کند.

پنجه تیز پلنگ قسمت پایین بدن خارپشت را می درد و خون جاری می شود. خارپشت لنگ می زند اما کماکان از خود دفاع می کند. پلنگ از خود و شیوه اش اطمینان دارد و دست بردار نیست.

گربه سان بزرگ در یک حمله نهایی درد خارهای خارپشت را فراموش کرده و با پنجه و آرواره قدرتمندش یک پای خار پشت را به دام می اندازد. کار خارپشت تمام است. پلنگ از عقب خارپشت را بلند می کند. تمام اتکای خارپشت روی پاهای جلویی است.

پلنگ فشار فوق العاده ای را به کمر خارپشت وارد می کند. گربه سان بزرگ از پایان یافتن کار شکارش مطمئن است و او را از وسط جاده به داخل بیشه زار می برد تا شکمش را سیر کند.

این فیلم تماشایی حیات وحش را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها