رئیس قوه قضائیه با ابراز تاسف از عملکرد برخی رسانه ها در ماجرای اسید پاشی گفت:متاسفانه برخی رسانه های داخلی این موضوع را به امر به معروف و نهی از منکر منتسب کردند در حالی که این فریضه نورانی است و نمی توان آن را با جنایت انسانی که بویی از عقلانیت و اسلام ندارد یکی کرد.
کد خبر: ۷۳۱۷۱۱
حرکت برخی رسانه‌های داخلی در ماجرای اسید پاشی ظلم به نظام بود

آیت الله صادق آملی لاریجانی پیش از ظهر یکشنبه در همایش ملی امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به پرونده اسید پاشی در اصفهان گفت: چرا باید فضا را آلوده کنید در حالی که اکنون در مورد امر به معروف و نهی از منکر طرحی هم در مجلس مطرح است . حالا اگر غربی ها به این فضا دامن بزنند مقتضای ذات آنهاست چون ضد انقلابند اما برای برخی رسانه ها متاسفم که موضوع را به امر به معروف وصل کردند.

رئیس دستگاه قضا گفت: این اقدام ظلم فاحش به نظام و متدینین، معتقدین و متفکرین است چرا که این دو مساله با هم بیگانه است. بنده از همان روز اول به رئیس دادگستری اصفهان دستور دادم تا به سرعت و دقت موضوع را پیگیری کنند و کارهای خوبی هم انجام شده که نمی توانم بگویم. در این مورد باید تمام نیروهای امنیتی ورود کنند تا فرد مجرم پیدا شود. همه نظام برای حل این موضوع باید همراهی کنند اما نباید ماجرا را آلوده کرد. ( مهر )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها