جام جم ورزشی: رییس سازمان صداوسیما در پیامی با قدردانی از خانواده مرحوم نفر وی را یکی از بهترین‌ روایتگران رویدادهای ورزشی خواند.
کد خبر: ۷۱۲۴۸۲
پیام همدردی رییس سازمان صداوسیما به خانواده مهدی نفر

به گزارش جام جم ورزشی، مسابقات جام شهدای سازمان صداوسیما از تاریخ 15 مرداد با حضور 10 تیم آغاز شده بود که دیدار فینال این رقابت‌ها بین دو تیم صندوق بازنشستگی و امور کاله برگزار شد.

در این جام تیم صندوق بازنشستگی صداوسیما قهرمان شد. همچنین تیم فنی پخش به مقام سومی بسنده کرد و تیم شبکه تماشا به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات انتخاب شد.

پس از اینکه مرحوم مهدی نفر در سانحه رانندگی جان خود را از دست داد به پیشنهاد مهندس سید عزت الله ضرغامی، رییس سازمان صدا و سیما و مسئولان این سازمان، نام این مسابقات به نام زنده‌یاد مهدی نفر تغییر کرد.

رئیس رسانه ملی در مراسم اختتامیه این مسابقات در پیامی با قدردانی از خانواده مرحوم نفر وی را یکی از بهترین‌ روایتگران رویدادهای ورزشی خواند.

پیام رییس سازمان صداوسیما به شرح زیر است:

«خانواده محترم زنده‌یاد مهدی نفر

جامعه رسانه‌ای کشور همکاری صدیق و پرتلاش را از دست داد. زنده‌یاد مهدی نفر با تلاش شبانه‌روزی خود روایتگر صادق رویدادهایی بود که ورزشکاران و ورزش‌دوستان برای دیدن و شنیدن آنها به بهترین‌ها مراجعه می‌کنند و مهدی نفر یکی از بهترین‌ها بود.

رسانه‌ ملی تلاش ارزشمند وی را ارج می‌نهد و فراموش نمی‌کند. برای آن عزیز سفر کرده که اینک در جوار حق آرمیده است علو درجات و برای شما اجر و شکیبایی آرزومند است.

سید عزت‌الله ضرغامی، رییس سازمان صداوسیما»

مهدی نفر، خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس و برنامه «ورزش و مردم» بر اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها