نماینده دادستان و زن متهم به قتل، 2 روایت متفاوت از یک جنایت دارند

جنایت انتقامجویانه یا دفاع از خود

در پی این حادثه 8 نفر از مسافران مجروح شدند‌ و به مراکز درمانی انتقال یافتند

اسیدپاشی زن جوان در ایستگاه اتوبوس

زنی که به قصد انتقام از یک راننده اتوبوس در پایانه مسافربری کرمانشاه، با اسید به هشت نفر از مسافران حمله کرده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۷۰۹۳۰۴

به گزارش جام‌جم، ساعت 13 و 30 دقیقه ظهر دیروز ماموران انتظامی کرمانشاه هنگام گشتزنی در محوطه میدان آزادی به زن جوانی ظنین شدند و او را که در ایستگاه‌های اتوبوسرانی پرسه می‌زد، زیر نظر گرفتند.

دقایقی بعد ماموران متوجه شدند یک زن مسافر که متوجه حضور زن جوان مظنون کنار خود شده بود به تصور این که او قصد سرقت دارد، با وی درگیر شد.

با فریادهای کمک‌خواهی زن مسافر مردمی که در محل حضور داشتند به کمک او شتاقتند تا راه فرار زن جوان را سد کنند. در این هنگام زن جوان کسانی را که راه فرار او را سد کرده بودند، تهدید کرد تا از او فاصله بگیرند.

در پی این ماجرا و بی‌توجهی مردم به تهدیدها، زن جوان یک بطری از کیف خود بیرون آورد و محتویات آن را به مردم حاضر در محل پاشید و فرار کرد.

هنگام فرار متهم، ماموران با بستن راه زن اسیدپاش قصد دستگیری او را داشتند که وی تهدید کرد، اگر پلیس به وی نزدیک شود، به آنها نیز با اسید حمله خواهد کرد. در پی این تهدید، ماموران بطری اسید را از دست متهم خارج و او را دستگیر کردند.

زن متهم به پلیس آگاهی و دو زن و شش مرد که با اسید دچار آسیب شده بودند، برای درمان به بیمارستان امام خمینی(ره) استان کرمانشاه منتقل شدند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی استان کرمانشاه در این باره به جام جم گفت: زن بیست‌و‌پنج ساله در تحقیقات اولیه اعتراف کرد که به قصد سرقت و جیب‌بری از خانم‌ها به محل آمده و پس از درگیری با زنی که قصد سرقت از او را داشته از ترس دستگیری، به مردم اسید پاشیده است.

در پی اظهارات متناقض زن، ماموران با بررسی سوابق کیفری وی متوجه شدند او سابقه‌دار نیست، اما چندی پیش پس از تصادف با یک راننده هنوز موفق به دریافت دیه خود نشده است.

سرهنگ محمد قنبری افزود: در ادامه این فرضیه برای پلیس قوت گرفت که ممکن است این زن به قصد انتقام از راننده‌ای که با او تصادف کرده، به پایانه اتوبوسرانی آمده باشد. بنابراین متهم دوباره بازجویی شد و در اظهارات جدیدش عنوان کرد، به قصد انتقام از راننده اتوبوس درصدد اسیدپاشی به او بوده است.

زن اسیدپاش درباره انگیزه‌اش گفت: چندی پیش یکی از رانندگان پایانه با من تصادف کرد. این حادثه باعث شد یکی از پاهایم از کار بیفتد و نتوانم بدرستی حرکت کنم. با وجود شکایت از راننده خطاکار، شرکت بیمه اقدام خاصی برای تامین هزینه‌های درمانی‌ام نکرد.

وی اضافه کرد: چند روز رفت و آمد مرد راننده را زیر نظر گرفتم و هنگام حادثه با دیدن وی قصد داشتم با اسید به او حمله کنم، اما زنی که در ایستگاه اتوبوس کنارش نشسته بودم، گمان برد سارق هستم و با فریاد از مردم کمک خواست.در پی اعتراف زن اسیدپاش، برای او قرار قانونی صادر شد و وی برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.گزارش خبرنگار ما حاکی است، پنج نفر از مصدومان حادثه اسیدپاشی عصر دیروز از بیمارستان مرخص شدند، اما سه نفر دیگر در بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه تحت مداوا قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها