مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان گفت: اصفهان به عنوان یکی از قطب‌های مهم گردشگری داخلی و خارجی دارای ۲۰ هزار اثر تاریخی و گردشگری است.
کد خبر: ۶۸۹۰۳۵
اصفهان 20 هزار اثر تاریخی دارد

محسن مصلی شامگاه پنجشنبه در نشست معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری با فعالان عرصه گردشگری اصفهان پیرامون ظرفیت گردشگری اصفهان اظهار کرد: استان اصفهان دارای 20 هزار اثر تاریخی و آثار مهم ثبت شده جهانی بوده که از آن‌ها می‌توان به باغ موزه چهلستون، باغ فین، مسجد‌جامع اصفهان اشاره کرد به همین سبب اصفهان به عنوان یک قطب گردشگری داخلی و خارجی به حساب می‌آید.

وی افزود: مجموعه هتل‌داران، راهنمایان گردشگران، موزه‌داران و مسئولان تور‌های گردشگران که بخش خصوصی حوزه گردشگری محسوب می‌شوند، در این مراسم حضور دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با تأکید بر اهمیت بحث گردشگری در شهر اصفهان و تأثیر آن بر حوزه اقتصاد شهر بیان کرد: ما با میراث فرهنگی و صنایع دستی موجود در اصفهان می‌توانیم موتور حرکت شهر را روشن کنیم و به سوی پیشرفت ببریم و این مهم اتفاق نمی‌افتد مگر با رونق گرفتن گردشگری اصفهان که امیدوارم این موضوع مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: منابع انسانی از مهم‌ترین منابع در حوزه گردشگری بوده که در جاهایی مثل مهمانسرا‌ هاو مهمانپذیرها موردنیاز است؛ هم‌چنین در حوزه صنایع‌دستی هم با نیروی انسانی مناسب می‌توانیم به بهبود شهر کمک کنیم و با استفاده از این هنر‌دوستان و هنرمندان می‌توانیم اصفهان را به عنوان یکی از مهم‌ترین شهر‌های اسلامی نشان دهیم. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها