سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان نسبت به جذب محمدرضا خلعتبری ابراز علاقه کرد.
کد خبر: ۶۸۴۷۱۴
خلعتبری در تیررس باشگاه سپاهان و کرانچار

به گزارش جام جم ورزشی، زلاتکو کرانچار پس از برگزاری اولین جلسه تمرینی تیم فوتبال سپاهان برای حضور در لیگ چهاردهم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در چهار روز اول تمرینات تست‌های آمادگی جسمانی را در نظر داریم و به دنبال آن با اضافه شدن بازیکنان به تیم تمرینات تاکتیکی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با اضافه شدن بازیکنان ملی پوش و حضور خریدهای جدید شرایط تمرینی بهتر خواهد شد و اولین اردوی تدارکاتی را نیز در تیرماه و با کامل شدن ترکیب تیم در ترکیه برگزار خواهیم کرد.

کرانچار گفت: پیش از اردوی ترکیه دو هفته در اصفهان تمرین می‌کنیم، سپس اردوی تدارکاتی ما در ترکیه به مدت ۱۲ روز برگزار می‌شود که به دنبال این هستیم تا ۳ دیدار دوستانه را نیز در این کشور برگزار کنیم. با بازگشت از ترکیه فاصله زمانی ۸ روزه‌ای تا شروع لیگ داریم که تمرینات خود را در اصفهان ادامه خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان همچنین در پاسخ به سئوالی در مورد جذب بازیکن برزیلی گفت: مدیرعامل باشگاه برای مذاکره با بازیکن برزیلی که قبلا مورد تائید ما قرار گرفته به برزیل سفر کرده است و نتایج مذاکره خلیلیان با گزینه مورد نظر ما تا چند روز آینده مشخص می‌شود.

کرانچار همچنین در ارتباط با شایعه جذب خلعتبری تاکید کرد: برای حضور در سپاهان ابتدا تکلیف خلعتبری باید با پرسپولیس و العجمان مشخص شود. اگر این بازیکن آزاد باشد قطعاً در لیست سپاهان قرار می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها