محدودیت های ترافیکی آخر هفته

سه محور مواصلاتی کشور یکطرفه شد

محور شمشک – دیزین مسدود است

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها

براساس آخرین گزارشات دریافتی از پلیس راه کشور اکثر محورهای منتهی به شمال ایران باز و دارای ترافیک پرحجم است.
کد خبر: ۶۸۰۶۲۸
آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها

سرهنگ محمدحسین حمیدی، رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: برابر آخرین استعلام‌های انجام شده از راه‌های سراسر کشور ترافیک در محور کرج به چالوس و نیز محور هراز پرحجم اما روان است.

وی با بیان اینکه محور کرج به چالوس تا ساعت 14 امروز یکطرفه است، افزود: همچنین محورهای کرج به قزوین و قزوین به رشت نیز دارای بار ترافیکی پرحجم گزارش شده بودند و در محدوده منجیل رودبار نیز بار ترافیکی سنگینی گزارش شده است.

سرهنگ حمیدی همچنین از انسداد محور شمشک – دیزین به علت عدم ایمنی در زیر ساخت جاده جهت تردد وسایل نقلیه تا اطلاع ثانوی خبرداد.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی کشور با اشاره به ورود کاروان‌های زائران امام خمینی (ره) از اقصی نقاط ایران گفت: براین اساس پیش بینی می‌شود تا ساعاتی دیگر بار ترافیکی در محورهای خروجی تهران پرحجم شود و در حال حاضر نیز محور تهران به قم با ترافیک پرحجم اما روان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه اکثر محورها در استان آذربایجان غربی و استان گلستان با بارش باران روبروست، افزود: در محور گیلان - چابکسر نیز بارش پراکنده باران گزارش شده است.

سرهنگ حمیدی با بیان اینکه رانندگان باید از رانندگی در شرایط طوفانی و افزودن سرعت خود جداً پرهیز کنند، گفت: هنگام بروز طوفان با توجه به اینکه احتمال کاهش دید وجود دارد رانندگان حتماً باید در منتهی الیه سمت راست رانندگی و سپس در جای ایمن توقف کنند.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها