فرصتی برای تبلیغ زندگی سالم داشتن و ابتکار جالبی برای ترویج سلامتی در جامعه که تعدادی از هنرمندان و ورزشکاران کشورمان بانی آن بوده‌اند. آنها دور هم جمع شده‌اند و به ابتکار جالبی دست زده‌اند.
کد خبر: ۶۶۴۸۴۵
پیام سفیران سلامت به مردم

این هنرمندان و ورزشکاران ترجیح داده‌اند به جای تبلیغ فلان مارک پوشاک، لوازم خانگی فلان کارخانه معروف و جدیدترین محصول خودروساز داخلی و... سفیر سلامت بین مردم باشند.

آنها به مناسبت هفته سلامت و شعار آن که «خودمراقبتی» نام گرفته با تشکیل کمپین خود مراقبتی از همه هنرمندان و ورزشکاران دعوت کرده‌اند تا به جمعشان بپیوندند و از کسانی که حاضرند دست همکاریشان را بفشارند خواسته‌اند تا در همایشی با عنوان سلامت و زندگی که قرار است پنجشنبه چهارم اردیبهشت برگزار شود، شرکت کنند.

مهدی مهدوی‌کیا، علی دوستی‌مهر، سعید مظفری‌زاده و هانیه توسلی در پیام مشترکی با عنوان «با خودمراقبتی یک برنده باش» به مردم کشورمان هم این پیام را داده‌اند که شرط سلامت هر جامعه‌ای این است که افراد آن جامعه سالم و بانشاط باشند و برای رسیدن به این هدف هم فقط دولت‌ها نیستند که باید تلاش کنند بلکه مردم نیز باید وارد این میدان شوند و سلامت خود را جدی بگیرند.

سفیران سلامت قراراست پیام‌آور سلامتی برای مردم کشورمان باشند و به آنها بگویند خودمراقبتی کار سختی نیست، کافی است اراده‌ای قوی داشته باشید، تصمیم بگیرید و به جنگ هر آنچه دشمن سلامت است بروید.

آنها از مردم کشورمان می‌خواهند که برنامه از خود مراقبتی را بخشی از زندگی روزانه‌شان قرار دهند تا با انجام آن از بروز بیماری‌ها یا حوادث پیشگیری کنند، ‌ناخوشی‌ها و شرایط مزمن را بهبود بخشند و در یک کلام از سلامت جسمی، روانی و اجتماعی برخوردار شوند.

این حرکت می‌تواند ایده‌ای نو باشد برای این‌که در بسیاری از موارد مشابه بتوان روی کمک و همکاری جامعه هنرمندان، ورزشکاران و همه کسانی که به نوعی از اعتبار ویژه‌ای بین مردم کشورمان برخوردارند، حساب باز کرد.

فرصتی با هدف جلب مشارکت‌های مردمی و ارتقای سطح آگاهی‌های مردم در زمینه‌های مختلف آن هم با حضور افرادی که چهره‌هایشان برای مردم شناخته شده است، مردم دوستشان دارند و حرفشان را بیشتر می‌پذیرند.

فرصتی که این بار هنرمندان کشورمان از آن برای ترویج بها دادن به سلامتی بین مردم بهره گرفته‌اند.

به امید این‌که چنین ایده‌های انسان دوستانه‌ای همچنان ادامه داشته باشد.

پوران محمدی ‌‌-‌ گروه جامعه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها