سرگردانی چند بازیگر زن و مرد در فرودگاه

چمدان سروش صحت و شقایق دهقان چگونه ناپدید شد؟

کارگردان سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» از حضور شقایق دهقان به عنوان بازیگر نقش اول این کار که زنی خانه‌دار است خبر داد.
کد خبر: ۶۵۳۳۷۷
شقایق دهقان یادداشت‌های روزانه‌اش را می‌نویسد

مسعود کرامتی در گفتگو با مهر درباره سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» که پیش از این قرار بود به عنوان سریال نوروزی شبکه چهار مطرح باشد، گفت: ما امیدواریم که مسایل مالی سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» برطرف شود و بتوانیم تا پایان هفته این سریال را کلید بزنیم.

وی درباره توقفی که در تولید این سریال پیش آمد توضیح داد: مسایل مالی باعث شد که تولید به تاخیر بیفتد و با شرایط پیش‌آمده «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» دیگر به نوروز نمی رسد اما ما امیدواریم که با شروع تولید آن در قبل از نوروز پخش را بلافاصله بعد از نوروز از شبکه چهار سیما داشته باشیم.

کارگردان سریال «یادداشت های یک زن خانه دار» از مشخص شدن بازیگران این سریال و همچنین نقش اول کار خبر داد و گفت: این سریال 6 بازیگر اصلی دارد که تاکنون 4 نفر آنها مشخص شده اند. در این کار قرار است شقایق دهقان به عنوان نقش زن خانه‌دار این سریال که یادداشت می نویسد بازی کند و امیررضا دلاوری نقش همسر او را ایفا می کند. همچنین علی عامل هاشمی و فریبا جدی‌کار دیگر بازیگران کار هستند.

کرامتی در پایان خاطرنشان کرد: علی عامل هاشمی نقش یک مرد مطلقه را بازی می کند و همه اینها در واحدهای مختلف یک آپارتمان زندگی می کنند. تنها خانواده دیگر این آپارتمان پدر و خواهر شقایق دهقان هستند که هنوز مشخص نشده‌اند.

سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه در 45 قسمت 35 دقیقه‌ای برای شبکه چهار سیما تولید می‌شود و قرار بود 15 قسمت ابتدایی آن برای پخش در نوروز در نظر گرفته شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها