هافبک پرسپولیس از بحران مالی پرسپولیس می گوید

خلعتبری: من فرمان اعتصاب ندادم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که در این مدت تنها درباره مشکلات مالی وعده شنیده‌اند.
کد خبر: ۶۴۳۰۶۵
خلعتبری: من فرمان اعتصاب ندادم

سایت جام جم ورزشی - محمدرضا خلعتبری در خصوص اینکه گفته می‌شود اعتصاب روز گذشته بازیکنان پرسپولیس به درخواست او و چند بازیکن دیگر بوده، گفت: نمی‌دانم این شایعات از کجا نشات می‌گیرد. با وجود برف سنگین چطور تمرین می‌کردیم؟ ضمن اینکه پرسپولیس بزرگتر دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه مشکلات مالی همچنان ادامه دارد. قرار بود بعد از بازی با سپاهان این مشکلات حل شود اما این اتفاق رخ نداد. خدا پدر و مادر علی دایی را بیامرزد که قبل از دربی برای بچه‌ها پول گرفت. دایی در کنار اینکه سرمربی ما است حکم دوست ما را دارد.

مهاجم پرسپولیس تصریح کرد: فقط وعده شنیدیم و هیچ‌کس در کنار تیم نیست اما این باعث نمی‌شود که برای پرسپولیس کم بگذاریم. درست است که مشکلات مالی داریم اما با تمام وجود برای پرسپولیس و هوادارانش بازی می‌کنیم.

خلعتبری در مورد اینکه آیا پس از سفر به اصفهان مشکل سند خوردن اتومبیلش حل شده، اظهار داشت: تا پول نباشد مشکلی حل نمی‌شود. شخصی که از آن اتومبیلم را خریدم برای سند زدن 150 میلیون تومان پول می‌خواهد.

وی درباره بازی روز یکشنبه پرسپولیس و فجرسپاسی شیراز، تاکید کرد: مسلماً برای 3 امتیاز به شیراز می‌رویم و اگر می‌خواهیم قهرمان شویم راهی جز شکست فجر نداریم. حتماً با همدلی و شرایط خوب می‌توانیم از سد فجر بگذریم.

خلعتبری به تسنیم گفت: با این همه مهره که داریم باید قهرمان شویم. تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا در دیدار‌های باقیمانده حداکثر امتیازات را کسب کنیم و شرمنده هوادارانمان نشویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها