در ادامه سیاست‌های سوال‌برانگیز واشنگتن در قبال کشورمان، دولت آمریکا از صدور روادید برای محمد خزاعی نماینده ایران در سازمان ملل به منظور شرکت در یک کنفرانس خودداری کرد.
کد خبر: ۶۴۲۲۰۰
سنگ‌اندازی واشنگتن برای سفر خزاعی

به گزارش فارس، شبکه خبری العالم در خبری اعلام کرد خزاعی قصد حضور در کنفرانسی در ایالت فیلادلفیا را داشته که واشنگتن مانع این سفر شده است.

سبد کالا، برخی وزرا را تا مرز استعفا برد

حاشیه‌های توزیع سبد کالا در حالی هنوز ادامه دارد که یک عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس مدعی شده، میان برخی وزیران در نحوه و فرآیند توزیع سبد کالا، اختلافاتی ایجاد شده است.

وی گفته است: شنیده‌های غیررسمی حاکی است که برخی وزرا تا مرز استعفا هم پیش رفتند.

سید محمد بیاتیان در گفت‌وگو با خانه ملت اضافه کرده است: اگر دولتی‌ها با کمیسیون‌های تخصصی مجلس در این باره مشورت می‌کردند، چنین تصمیمی را اتخاذ نمی‌کردند.

بخارا مجرم شناخته شد، اما مستحق تخفیف

در جلسه روز گذشته دادگاه مطبوعات، پرونده مجله بخارا بررسی شد و طی آن علی‌اکبر جعفر دهباشی، مدیر مسئول مجله بخارا مجرم شناخته شد.

به گزارش فارس، اتهام بخارا، نشر مطالب خلاف موازین اسلامی(توهین به پوشش چادر و بانوان محجبه) بود. اعلام جرم این پرونده از سوی دادستان تهران صورت گرفته بود.

با این حال هیات منصفه دادگاه مطبوعات با اکثریت آرا، بخارا را مستحق تخفیف دانست.

کروبی به منزل خود منتقل شد

مهدی کروبی، یکی از نامزدهای معترض انتخابات 88 که نزدیک سه سال از حصر او می‌گذرد، شنبه‌ شب به منزل خود در محله جماران تهران منتقل شد.

حسین کروبی، فرزند وی در گفت‌وگو با ایسنا گفت:‌ کارهای مقدماتی برای انجام این انتقال از حدود 10 روز پیش آغاز شده بود و اکنون ایشان در طبقه دوم مستقر هستند و ماموران در یک سوئیت مجزا در طبقه اول منزل حضور دارند.

فرزند مهدی کروبی ادامه داد: البته شرایط به لحاظ امنیتی نسبت به قبل عوض نشده و فقط محل اقامت ایشان به منزل خود انتقال یافته است.

بازگشت قیام و قعود به خانه ملت

دیروز هنگام بررسی لایحه بودجه 93 در بهارستان، سیستم «رای‌گیری» مجلس برای دومین بار متوالی دچار مشکل شد و روش سنتی قیام و قعود دوباره به خانه ملت بازگشت.

به گزارش فارس، لاریجانی پس از بروز این مشکل خطاب به وکلای ملت گفت: «سیستم هم به کمک شما آمد تا سریع جلو نرویم.»

در جلسه دیروز مجلس علاوه بر سیستم «رأی‌گیری»، سیستم «حضور و غیاب» هم دچار اشکال شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها