در سفر لاریجانی به قم مطرح شد

تاکید مراجع بر حل مشکلات اقتصادی مردم

معاون اول رئیس‌جمهور روز پنجشنبه در سفر به قم با حضرات آیات موسوی‌اردبیلی، صافی‌ گلپایگانی، مکارم‌شیرازی، نوری‌همدانی، جوادی‌آملی، وحیدخراسانی، سبحانی، یوسف صانعی و حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی(نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران) دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
کد خبر: ۶۴۱۳۲۱
تاکید مراجع تقلید بر رسیدگی دولت به مشکلات اقتصادی

مراجع تقلید در دیدار معاون اول رئیس جمهور بر‌رسیدگی دولت به مشکلات اقتصادی تاکید کردند.

موافقت روحانی با درخواست لاریجانی

به‌دنبال موافقت حسن روحانی با درخواست علی لاریجانی در رابطه با بازگشت رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به کمیته هسته‌ای شورای عالی امنیت ملی، علاءالدین بروجردی گفت: دوباره به این کمیته باز خواهم گشت.

او در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران توضیح داد: این موضوع از قبل وجود داشته چرا که بنده از طرف مجلس در کمیته هسته‌ای شورای عالی امنیت ملی حضور داشتم اما در دولت یازدهم نمی‌دانیم این جلسه برگزار می‌شود یا خیر که قرار شد از بنده برای حضور در این جلسات دعوت شود.

توضیح احمدی‌مقدم درباره فروش نفت

فرمانده نیروی انتظامی(ناجا) در حاشیه اولین همایش علمی پلیس، مدیریت کیفیت و تعالی سازمانی در جمع خبرنگاران درباره برخی اخبار مبنی بر فروش نفت از سوی این نهاد در دوره‌ احمدی‌نژاد توضیح داد که دلیل این کار در دولت قبل، درخواست احمدی‌نژاد برای جبران 11درصد کسری اعتبار بوده است.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم با اشاره به  بدهی 185میلیون دلاری نیروی انتظامی به وزارت نفت، گفت که امسال نامه‌ای به دولت نوشته شد که کسری از این محل تسویه حساب شود.

موسویان: پیشنهاد وزارت خارجه را نپذیرفتم

حسین موسویان دیپلماتی که سابقه حضور در تیم مذاکره‌کننده روحانی را دارد، دیروز به آمریکا بازگشت، اما پیش از خروج از کشور با خبرگزاری‌های تسنیم و ایسنا به‌گفت‌وگو نشست.

او به تسنیم گفت: اولین کسی که آقای احمدی‌نژاد برای [پست] وزیر خارجه دعوت کرد من بودم... ما دو ساعت، دوستانه و خیلی صمیمی صحبت کردیم و دیدم که ما اختلاف نظر فوق‌العاده عمیقی در سیاست خارجی با همدیگر داریم.

او همچنین به سایت انتخاب هم‌گفت که هیچ گونه تمایلی برای تصدی پست یا همکاری با دولت ندارد. وی به ایسنا هم گفت: توافق ژنو می‌تواند سه‌ تا‌ پنج سال اجرا شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها