محسن رفیق‌دوست در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین به خاطره‌ای از دوران وزارت خود در زمان جنگ اشاره کرد و گفت: وقتی وزیر دفاع شدم رفتم خدمت امام؛ وزارتخانه نداشتیم، لانه جاسوسی هم دست سپاه بود، به احمدآقا گفتم اجازه دهند وزارت دفاع را در لانه جاسوسی تشکیل دهیم؛ ولی ایشان گفتند برو به امام بگو، وقتی به امام گفتم امام گفت: چرا آنجا، آنجا مال آمریکاست، مگر قرار است هزار سال با آمریکا رابطه نداشته باشیم.
کد خبر: ۶۳۹۶۲۳
روایت رفیق‌دوست از موضع امام(ره) در قبال رابطه با آمریکا

به گزارش مهر، او در بخش دیگری از اظهارات خود بیان کرد: معتقد نیستم دولت یازدهم دولت معتدل است، زیرا کم‌کم دارد به سمت چپ می‌زند.

دستگیری متهم فراری ترور دادستان زابل

قریب به سه ماه پس از حادثه ترور دادستان زابل، رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان از دستگیری یکی از عوامل اصلی این جنایت تروریستی خبر داده است.

حجت‌الاسلام حمیدی به مهر گفته است که این متهم پس از ترور دادستان زابل و دستگیری همدستانش متواری شده بود که پس از تحقیقات گسترده مخفیگاه او در شهر مشهد شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

ابهام درزمان نشست مشترک دولت و مجلس

پس از آن که باهنر و حدادعادل از احتمال برگزار نشدن نشست مشترک دولت و مجلس در زمان اعلام شده در روز سه‌شنبه خبر دادند، مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به ایسنا گفت که اگر طی هفته جاری بررسی لایحه بودجه در دستور کار مجلس قرار بگیرد، روز چهارشنبه نشست مشترک دولت و مجلس برگزار می‌شود.وی ضرورت حضور رئیس‌جمهور در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی را دلیل عقب افتادن نشست مشترک دو قوه اعلام کرد.

لاریجانی: لوایح باید با امضای رئیس‌جمهور باشد

بررسی الحاقیه لایحه بودجه سال 1393 کل کشور با موضوع نحوه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در حالی دیروز به کمیسیون‌های تخصصی سپرده شد که برخی نمایندگان نسبت به نبود امضای رئیس‌جمهور در ذیل این لایحه اعتراض کردند.

با این حال علی لاریجانی رئیس مجلس هر چند اشکال نمایندگان را وارد دانست و گفت لایحه باید با امضای رئیس‌جمهور به مجلس ارائه شود و این نحوه ارسال درست نیست، اما تاکید کرد: با توجه به این که رئیس‌جمهور در مسافرت بودند و از سوی دیگر عجله وجود داشت که بحث هدفمندی ارائه شود ما این نحوه ارائه را حمل بر صحت می‌گذاریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
۰
۰
حالا اینقدر به ذهنتون فشارمیارید وهردم یه خاطره از رضایت امام درموردرابطه باآمریكایادتون میاد یكمی هم فكربكنید ببینید اصلا آمریكامیخادبامارابطه داشته باشه؟

نیازمندی ها