کد خبر: ۶۳۱۳۵۰
با ستاره های37 ساله سینما و تلویزیون آشنا شوید

خیلی از مردم کشور ما علاقه دارند که بدانند بازیگران و ستاره های مورد علاقه شان چند سال دارند و چه ماهی به دنیا آمده اند و میزان تحصیلات شان چیست؟

این امر ذاتی است و حتی درگفت و گو هایی که پیش از این با برخی از بازیگران سینما و تلویزیون انجام دادیم آن ها هم این مسئله را تایید کرده و می گفتند خود نیز دردورانی که وارد این حرفه نشده بودند علاقه داشتند که بدانند بازیگر مورد علاقه شان چند ساله است.در این شماره بازیگران37 ساله را تقدیم حضورتان می کنیم.

ماه‌چهره خلیلی

 

/Media/Image/1392/06/04/635131036277724126.jpg


او(متولد ۲۵ دی ۱۳۵۵ - تهران ) بازیگر اهل ایران است/خلیلی فوق لیسانس معماری از دانشگاه آکسفورد انگلستان دارد و دوره بازیگری را گذرانده‌است.اونوه دختری پروین سلیمانی است.او با بازی در فیلم « چشمان سیاه» پا به دنیای بازیگری گذاشت.او سپس در فیلم های تله، نقاب،سلام بر فرشتگان،شبکه،پرنده باز،مرگ کسب و کار من است و سن پترزبورگ بازی کرد.او مجرد است.

میترا حجار

/Media/Image/1392/10/13/635243548263235532.jpg

 


میترا حجار (زادهٔ ۱۵ بهمن ۱۳۵۵) در مشهد بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است.اوبازیگری را از سال ۱۳۷۶ با حضور در «غریبانه» ساخته احمد امینی آغاز کرد. حجار تجربه حضور در تلویزیون را نیز دارد که قابل اشاره‌ترین آن بازی در مجموعه «پلیس جوان» است.همچنین در زمینه موسیقی نیز در حال فعالیت است. حجار در سال ۸۴ ایران را به قصد فرانسه ترک کرد و برای تحصیل در رشته کارگردانی به آمریکا سفرکرد، او پس از حضور ۳ ساله در محافل فرهنگی خارج از کشور توانست در یک قسمت از سریال تلویزیونی آمریکایی به نام «اسمیت» بازی کند.همسر او« رفیع پیتز» کارگردان سینماست.

شهرام عبدلی


شهرام عبدلی متولد 1355بازیگر سینما و تلویزیون در ایران است.او تا کنون در سریال های فاصله‌ها،تبریز در مه،آخرین دعوت،تکیه بر باد و پروانه بازی کرده و اکنون مشغول نقش آفرینی در سریال«معمای شاه» است.

بهنام تشکر

/Media/Image/1392/05/08/635108199410533742.jpg


او (زاده ۴بهمن سال 1355 در بند انزلی) بازیگر سینما،تئاتر ، تلویزیون و گوینده رادیو است. تشکر در سال ۱۳۷۵همراه با خانواده اش از بندر انزلی به تهران مهاجرت کرد.او از همان سال فعالیت تئاتری خود را در ساری با بازی در نمایش کمدی میرزا فرفره آغاز کرد. همسر او آیدا یزدانی است و یک پسر هم دارد. تشکر که لیسانس اقتصاد بازرگانی دارد با بازی در سریال «ساختمان پزشکان» در نقش دکتر نیما افشار به شهرت میان مردم رسید.

امیر رضا دلاوری


اومتولد ۱۷ مرداد سال ۱۳۵۵ در یک خانواده ۵ نفره در تهران به دنیا آمده و اولین فرزند خانواده است
پدرش بازنشسته نیروی هوایی و مادرش هم دبیر ریاضی هستند.دلاوری دارای مدرک تحصیلی دیپلم تجربی است
موسیقی سنتی کار کرده و همچنین در زدن تنبک و سه تار مهارت دارد.
اولین کار تصویری اویک کلیپ موسیقی ساخته مسعود آب پرور بود

صبا کمالی

/Media/Image/1392/10/13/635243549137365932.jpg


صبا کمالی زاده ۲۵ آبانماه ۱۳۵۵ در ساری است. او در سال ۱۳۷۸ مدرک کارشناسی خود را از دانشکده سینما و تئاتر دریافت کرد و همچنین دارای مدرک کارشناسی‌ارشد مدیریت اجرایی می‌باشد. آغاز فعالیت‌های او در تلویزیون به سال ۱۳۷۸ بر می‌گردد. همچنین وی در سال ۷۸ با فیلم «متولد ماه مهر» ساخته احمدرضا درویش، نخستین بار سینما را تجربه کرد

مجید یاسر


مجید یاسر (زادهٔ ۲۲ تیر ۱۳۵۵) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او در کارنامه هنری خود بازی در روز سوم توفیق اجباری،دلداده،چراغ قرمز،پایان دوم،تلفن همراه رئیس‌جمهوروقبرستان غیرانتفاعی به ثبت رساند.او متاهل است.

مریم ضیغمی/ آخرین خبر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها