وزیر تعاون ،کار ورفاه اجتماعی خبر داد:

واریز 200 هزار تومان به حساب بازنشستگان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از واریز 200 هزار تومان به حساب 600 هزار بازنشسته کشوری خبر داد.
کد خبر: ۶۱۱۰۴۲
واریز 200 هزار تومان به حساب بازنشستگان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر علی ربیعی در بازدید از سرای سالمندان تحت نظارت اداره کل بهزیستی تهران در جمع خبرنگاران گفت:بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در صندوق بازنشستگی کشوری و هماهنگی بعمل آمده با بانک عامل فردا شب 9 آبان ساعت 24 مبلغ دویست هزار تومان به حساب بانکی 600 هزار بازنشسته کشوری واریز می شود.

وی افزود: این اقدام که در راستای حل مشکلات بازنشستگان کشوری است وپیش بینی می شود صندوق بازنشستگی کشوری پس از تامین اعتبار، باقی مانده مطالبات ناشی از اجرای قانون خدمات کشوری را در مراحل بعدی پرداخت کند.

به گفته ربیعی، 830 هزار نفر از بازنشستگان کشوری مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری هستند که بر اساس آمار ارایه شده از سوی صندوق بازنشستگی کشوری تاکنون مطالبات 300 هزار نفر تسویه شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهری السادات حسینی
Germany
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
۰
۰
با سلام و خسته نباشید
باز نشسته بهداشت ودرمان سال 92 هستم و در پیرامون حقوق و بیمه خواستم صحبت كنم .
با افزایش روز افزون تورم و دریافت حقوق ناچیز كه حتی برای خورد و خوراك هم كافی نیست ،در موقعیت كنونی تنها حدود 18 در صد حقوق افزایش پیدا كرده با آنكه مسئولین خود اظهار می دارند نرخ تورم تا پایان 93 به 25 در صد خواهد رسید یعنی باید تا آخر 93 را هم با سختی بگذرانیم . بعد می گویند با كاهش نرخ تورم به كارمند كمك می كنیم نه با افزایش حقوق . مسئولین می دانند كه باز نشسته شرایط خاص ( بیماری ، دارو ، داماد و عروس و نوه و .... ) دارد چطور خودش را جمع و جور كند ؟ از طرفی دارای 3 نوع بیمه خدمات درمانی ، طلایی ، وآتیه سازان هستیم اما هیچكدام رسا نیستند و برای خدمات دندانپزشكی و اقدامات پارا كلینیكی باید نقداً پول واریز كرد بعد مسئولین از مراقبت های مختلف جهت سلامت سخن می گویند ، از كجا باید تامین شود را كسی نمی داند خواهش می كنم پیام مرا به سمع و رویت مسئولین محترم برسانید تا شاید راهكار مناسبی برای رفع مشكل فوق الذكر می دانند كه ما نمی دانیم . چه بكنیم تا زندگی كنیم ، دلمان می خواهد تا در این چند سالی كه اگر خدا بخواهد زنده ماندیم لااقل شاد و سلامت زندگی كنیم . با تشكر فراوان از عنایت تان

نیازمندی ها