مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ با اعلام اینکه امسال "سقف هزینه درمان" در بخش "بستری" برای بازنشستگان کشوری حذف شده است، گفت: این در حالیست که تعداد دفعات اعمال جراحی‌ بازنشستگان نیز بدون سقف است.
کد خبر: ۶۰۶۰۳۵
حذف سقف هزینه های درمان در بخش بستری بازنشستگان

افشین مقصودی با اشاره به اینکه حق بیمه هر فرد در سال گذشته هشت هزار تومان و در سال جاری حدود 30 هزار تومان است،‌ اظهار کرد: سقف هزینه‌های بستری برای اعمال جراحی عمومی در سال گذشته یک میلیون و هشتصد هزار تومان، و برای اعمال جراحی تخصصی چهار میلیون و ششصد هزار تومان بود، به این معنا که هزینه‌های درمان بیمه شده در صورت انجام عمل جراحی تنها تا سقف تعیین شده توسط بیمه تکمیلی پرداخت و اگر هزینه‌های فرد بیش از ارقام مذکور بود باید توسط بیمه شده پرداخت می‌شد.

به گفته وی علاوه بر این، اگر سقف هزینه یک میلیون و هشتصد هزار تومانی در مورد اعمال جراحی عمومی و سقف هزینه چهارمیلیون و ششصد هزار تومانی برای اعمال جراحی خصوصی "پر" می‌شد، امکان اینکه بیمه شده بتواند درعمل دوم و سوم بیماری‌اش را درمان کند، وجود نداشت.

مقصودی همچنین در مورد ارائه خدمات درمان بخش"سرپایی" نیز،‌ گفت: بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری در بخش خدمات درمانی بخش "سرپایی" دارای سقف مشخص است؛ علت اینکه وزارت آموزش و پرورش توانسته بسته خدمتی "سرپایی‌" را بدون سقف ارائه کند نیز وجود منابع مالی و اعتباری است.

مقصودی در مورد میزان حق بیمه افراد تحت پوشش بیمه تکمیلی بازنشستگان نیز، خاطر نشان کرد: صندوق بازنشستگی کشوری ماهانه حدود 12 هزار تومان از حقوق هر فرد حق بیمه کسر می‌کند و مابقی هزینه‌ای را که باید به بیمه آتیه سازان پرداخت کند، تقبل می‌کند. ( ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها