با تلاش ماموران پلیس فتا تهران بزرگ، دختری که از حساب عابر بانک پدر خود به طور غیر مجاز برداشت می‌کرد،دستگیر شد.
کد خبر: ۵۹۹۶۹۸
دختر حساب پدرش را خالی کرد

به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرهنگ کاکوان رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در تشریح جزییات این پرونده گفت: چندی پیش در پی شکایت مرد میانسالی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حسابش پرونده‌ای در دادسرای ویژه جرایم رایانه‌ای تشکیل و به دستور مقام قضایی جهت ادامه تحقیقات به پلیس فتا تهران ارجاع شد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در ادامه افزود: شاکی که هوشنگ 57 ساله نام داشت در تحقیقات پلیسی به ماموران اظهار داشت مبلغ 700 هزار تومان از حسابم به بصورت غیر مجاز برداشت شده است.

سرهنگ کاکوان ادامه داد: به دنبال اظهارات شاکی،پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جرایم سایبری قرار گرفت ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی دریافتند مبالغ برداشت شده از حساب شاکی به چند حساب انتقال یافته است که با اخذ تصاویر دوربین‌های دستگاهای ATM و نشان دادن تصویر شخص برداشت کننده به شاکی، مشخص شد برداشت کننده وجوه،دختر خود شاکی بوده است.

رئیس پلیس فضای تبادل و اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد:با مشخص شدن این موضوع که دختر شاکی فرد برداشت کننده است وی به پلیس احضار و تحت بازجویی‌های پلیسی قرار گرفت که با توجه به وجود شواهد و قراین کافی نامبرده به جرم خود مبنی بر برداشت غیر مجاز 700 هزارتومان از حساب پدرش اعتراف کرد که درنهایت به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
تكتم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
۰
۰
یعنی آدم به دختر خودشم نمی تونه اعتماد كن ...!!!

نیازمندی ها