دختر20 ساله نقشه سرقت از پدرش را کشیده بود

دختر بیست ساله‌ای که نقشه دزدی از خانه پدری‌اش را در شهرستان شهریار در غرب استان تهران طراحی کرده بود تا دو همدستش پول و طلا از آنجا سرقت کنند، از سوی پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۶۱۸۵۱۱
دختر20 ساله نقشه سرقت از پدرش را کشیده بود

به گزارش جام‌جم، اوایل آبان امسال مردی با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، از سرقت مقادیری پول و طلا به ارزش هفت میلیون تومان از خانه‌اش خبر داد.

در پی این شکایت، پرونده‌ای تشکیل و به دستور بازپرس برجسته تحقیقات ماموران اداره آگاهی غرب استان تهران برای دستگیری سارقان آغاز شد. بررسی محل سرقت نشان می‌داد دزدی کار یک آشنا بوده؛ چرا که در ورودی خانه تخریب نشده و فقط پول و طلاها سرقت شده است.

ماموران در تحقیق دوباره از شاکی و اعضای خانواده‌اش، متوجه اظهارات ضد و نقیض دختر بیست ساله خانواده شده و چند روز پیش با دستور قضایی وی را دستگیر کردند. دختر جوان با انتقال به پلیس آگاهی غرب استان تهران، به جرمش اعتراف و عنوان کرد نقشه سرقت از خانه پدری‌اش را طراحی و با همدستی یک مرد و دختر جوان اجرا کرده‌اند.

اعتراف متهم

وی درباره نحوه دزدی و انگیزه‌اش گفت: با مرد جوانی دوست بودم، اما مدتی در پی اختلاف‌‌هایی، ارتباطمان قطع شد تا این که جوانی به خواستگاری‌ام آمد و با او نامزد کردم. مردی که پیش از این با وی دوست بودم، وقتی متوجه ماجرای نامزدی‌ام شد، تهدیدم کرد اگر به او پول و طلا ندهم، ماجرای دوستی‌مان را به نامزدم می‌گوید و زندگی‌ام را تباه می‌کند.

متهم اضافه کرد: در پی تهدیدهای این فرد از او خواستم پول و طلاهای خانه پدری‌ام را بدزدد و دیگر کاری با من و زندگی‌ام نداشته باشد. وقتی اعضای خانواده به مهمانی رفتند، من کمی دیرتر به آنها ملحق شدم و در خانه‌مان را باز گذاشتم و آن مرد نیز همراه دختر جوانی برای سرقت وارد خانه‌مان شد.

دختر جوان یادآور شد: سارقان مقادیری پول و طلا به ارزش هفت میلیون تومان را سرقت کردند و طبق نقشه با صحنه‌سازی، دزدی را طوری جلوه دادند که کسی به من شک نکند، اما سرانجام ماجرا لو رفت و به دام افتادم. به دلیل این اشتباه بزرگ، از خانواده‌ام می‌خواهم مرا ببخشند.

در پی اظهارات متهم، والدینش از بازپرس پرونده خواستند فرزندشان را روانه زندان کند.

بنا بر این گزارش، دختر جوان روانه زندان شد. تحقیقات پلیس برای دستگیری دو همدست وی و کشف اموال سرقتی ادامه دارد.

معصومه ملکی - گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهناز ابوالقاسمپور
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
۰
۰
وامصیبتا ...

نیازمندی ها