8 سال پرتلاطم و سخت

سکوت احمدی نژاد می‌شکند

محمود احمدی نژاد که چند روز پیش یعنی در 23 شهریور ماه درباره این که پاسخ شما به انتقاداتی که از دولت نهم و دهم می‌شود چیست؟ گفته بود «این موضوعات مهم نیست، ما با آمریکا در حال جنگیم.»اما اکنون به نظر می‌رسد تصمیم دارد پاسخ دهد.
کد خبر: ۵۹۸۳۱۷
سکوت احمدی نژاد می‌شکند

به گزارش جام جم آنلاین روز گذشته بود که در مسجد جامع نارمک مراسمی برگزار شد در تجلیل از 8 سال خدمات دولت محمود احمدی نژاد که او خود سرزده و بدون اطلاع قبیلی به آنجا رفت و مورد استقبال مردم و اهالی محل قرار گرفت.

خبرنگاران هم که از موضوع خبر داشتند در مسجد نارمک حاضر شده بودند تا هنگام رئیس جمهور پیشین کشورمان او را در حلقه خود گرفته و پرسش‌هایی را با او مطرح کنند.

او که علاقه خبرنگاران را برای انجام یک نشست خبری دید قول داد که این نشست برگزار خواهد شد. احمدی نژاد گفت:اگر خبرنگاران دوست دارند که نشست خبری برگزار شود من هم دوست دارم و اگر وقت آن برسد حتماً برگزار می‌شود.

رئیس جمهور سابق در پاسخ به خبرنگاری که پرسید چرا با رسانه‌های داخلی مصاحبه نمی‌کنید، گفت: خیلی از رسانه‌های داخلی، خارجی هستند.

وی در پاسخ به این سوال که  آیا می‌توانید جامعه یهودی آمریکا را به کشور دعوت کنید، گفت: انشاءالله حتما در صورت امکان این کار را انجام می‌دهیم.

رئیس جمهور سابق کشورمان همچنین در پاسخ به این پرسش که چه حسی دارید استقبال کنندگان از شما کم شده است، گفت: کجا کم شده؟ ما که بدون خبر به این مسجد آمدیم.

احمدی نژاد در پاسخ به سوال خبرنگاری که می‌گفت چرا هر چه می‌پرسیم شما می‌خندید، اظهار داشت: چه کار کنم می‌خواهید گریه کنم؟ باید بخندم دیگر.

رئیس جمهور سابق کشورمان در پاسخ به این سوال که چه خبر جدیدی از حضور خود در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام دارید، گفت: منظور شما این است که نور آنجا چگونه است، یا اینکه میوه و شیرینی هست یا خیر. عده‌ای حرف می‌زنند، عده‌ای گوش می‌دهند، دوباره عده‌ای دیگر حرف می‌زنند و عده‌ای دیگر گوش می‌دهند. دستور جلسه می‌گذارند و بحث می‌کنند و بعد تصمیم می‌گیرند.

وی ادامه داد: همه در این جلسات روی صندلی می‌نشینند و مثل ما الان نمی‌ایستند.

احمدی‌نژاد در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه گفته می‌شود کامیونی پر از هدایای دوران ریاست جمهوری شما از نهاد ریاست جمهوری خارج شده است،  به یک خنده‌ معنادار اکتفا کرد و گفت: حرف که زیاد می‌زنند.

رئیس جمهور سابق کشورمان در پاسخ به پرسش خبرنگاری که معتقد بود احمد‌نژاد در دوران ریاست جمهوری‌اش ارتباط بهتری با خبرنگاران داشت، اظهار داشت: الان هم رابطه ما با خبرنگاران خوب است و با آنها خوش و بش می‌کنیم اما به سوالات جواب نمی‌دهیم. ولی به وقتش به سوالات هم جواب می‌دهم.

احمدی‌نژاد در خصوص سرنوشت نامه‌های مردمی به وی گفت: بروید از دیگران بپرسید چرا از من این سوالات را می‌پرسید. بعدا و سر وقت با خبرنگاران صحبت می‌کنم.

تسنیم خطاب به احمدی‌نژاد گفت: بالاخره در 8 سال ریاست جمهوری شما اتفاقات زیادی افتاده که بسیاری از آنها مطرح نشده است.

احمد‌نژاد هم پاسخ داد؛ واقعا 8 سال پرتلاطم و سختی بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۶
حمید
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
۰
۰
به نظر میرسد جام جم حامی سرسخت احمدی نژاد ، چون هر روز تقریبا یك خبر از احمدی توی تیتر اولش، بس !
ما كارمندا حالا حالاها باید بابت وضعیت معیشتیمون سختی بكشیم
مردم
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
۰
۰
كارهای مثبتی كه انجام دادن بیشتر نیاز به تبلیغ داشت كه اقای احمدی نژاد مرد عمل بود نه تبلیغ به قول آمریكایی ها( قبل از ارائه كار به فكر تبلیغ باش )كاری كه آقای رفسنجانی و اطرافیانشون خوب بلدن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
۰
۰
من یه رای مثبت دادم چرا نشون نمی دین شماها آدمای مغرضی هستین
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
۰
۰
اقای احمدی نژاد تورو به خدا به جان هر كه دوست داری به جان امام و شهدا، لطفا هیچی نگو .8سال وقت داشتی و همه مردم دنیا هم حرفات رو شنیدن
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
۰
۰
سكوتشو بشكنه؟؟؟
خواهشا سكوتشو شكست ازش بپرسین باز هم فكر میكن تحریم ها یه مشت كاغذ پاره اند؟؟؟
shs
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
۰
۰
ایشون فقط كافی 5عملكرد مثبت 8ساله ریاست جمهوریشون رو بگه ....
اسماعیل جعفری
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
۰
۰
سلام جمهوری اسلامی بعد از شهید رجایی واحمدی نژاد دلسوزترین روسای كشور بودند
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
۰
۰
سلام،خطاب به آقای احمدی نژاد،موارد زیر حاصل عملكرد مدیرانی هست كه با مهر و امضاء ایشون به این پست ها رسیدن؛
اختلاس 3000000000 میلیاردی
اختلاس در بیمه ایران
نرخ رشد اقتصادی صفر در دو سال پیش تا حالا
نرخ بیكاری 25 استان كشور دو رقمی شده
نرخ تولید ناخالص داخلی از 6 درصد به 2 درصد رسیده
تورم به بیش از 42 درصد رسیده
ارزش پول این مملكت جزء شش پول بی ارزش دنیا ده ورشكستگی بساری از واحدهای تولیدی كه حتی شركت های بزرگ خودروسازی مثه ایرانخودرو و سایپا در آستانه ورشكستگی هستند. آیا صنعت خودرو سازی بیشتر اشتغال زایی می كند یا صنعت گردشگری؟؟،آیا صنعت خودرو سازی درآمد بیشتر برای كشور دارد یا صنعت خودرو سازی؟؟؟ رتبه 9 ایران از نظر بدهی در جهان كه بدهی معادل 10.7 درصد به موسسات مالی مانند بانك جهانی و... هست. اگر نفت و گاز نداشتیم براحتی كشور ورشكست اعلام می شد. این نتایج حاصل عمكلرد مدیرانی هست كه با حكم احمدی نژاد به این پست ها رسیدند.
آقای احمدی نژاد و پیروانی ایشون كه در دانشگاه تازه تاسیس به دور هم جمع شده اند كه برای 4 سال دیگه كه انتخابات هست برنامه ریزی كنند نه برای آنكه مرز علمی این خاك و بوم را توسعه دهند،باید پاسخگوی نتایج این پرونده باشند.
كارمند
Germany
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
۰
۰
بعد از 8 سال، چه كسی پاسخگوی وضعیت نامناسب معیشت كارمندان است؟
ملت
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
۰
۰
من كه در این چهار سال دوم هیچ كار مثبتی از دولت دهم ندیدم جز گرانی، ركود اقتصادی، بیكاری آمارهای درست یا غلط نمیدونم، بازم بگم .......
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
۰
۰
رای های منفی مردم قابل بحث فعلا كه منفی ها حدود 3.5 برابر مثبت هاست
محمد بلوغی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
۰
۰
شاید به این زودی ها ایران اسلامی رئیس جمهوری چون دكتر احمدی نژاد نبیند.
امیر كرسی از كاشان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
۰
۰
اقای احمدی نژاد، بذارید مرتب بگن هیچ كاری نكردید ولی من تو خوابم نمی دیدم خونه دار بشم كه شما باعث شدین
خدا پدرت را بیامرزد
البته نواقصی هم دارد اما مقصر شما نیستید
مجریان طرح را باید مورد سوال قرار داد نه شما را

میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
۰
۰
دیگه ایرانی مثل احمدی نژاد دلسوز و پر كار نخواهد دید.هنوز خیلی زوده تا قدر زحمات ایشون را بدانید.
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
۰
۰
من معمولا اهل كامنت گذاشتن نیستم.ولی اتفاقی نظر دوستان رو خوندم واقعا شوكه شدم . یا این دوستان تو این مملكت زندگی نمی كنن یا اصلا تو باغ نیستند. هشت سال چی به سر این مملكت گذشت . مردم و تاریخ خودشون قاضی هستند . نیاز به زبان گویای تملق گو ندارند . دست از این كارا بردارین . یه كم فكر كنین . فكر
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
۰
۰
آری احمدی نژاد زحمت كشید اما به نظرات خیرخواهانه و كارشناسی اعضا ستادها و نیروهای ارزشی هم بی توجهی كرد مثلا در شهرستان اصفهان به دلیل افزایش سه برابری قیمت مسكن وزمین بیش از نیم ملیون نفر را به دلیل از دست دادن قدرت خرید مسكن بی خانمان واجاره نشین شدند و با ساخت وتحویل سی هزار اپارتمان 75 متری حدود یكصد وپنجاه هزار نفر صاحب اپارتمان شدند كه با جمع وتفریق متوجه میشوید به دلیل عدم اجرای كارشناسی طرح مسكن مهر در بافت های فرسوده شهر اصفهان و افزایش چند برابری قیمت مسكن حدود سیصد وپنجاه هزار نفر از جوانان، بازنشستگان، مردم مستضعف و طرفدار نظام وانقلاب و كسانی كه با پس اندازهای خود منتظر خرید منزل بودند با افزایش بی سابقه وافسار گسیخته قیمت مسكن بی خانمان شدند و متاسفانه مسولان دولتی فقط از خانه دارشدن تعدادی محدود از مردم در فولاد شهر اصفهان سخن میگویند ولی از عوارض و خسارات طرح مسكن مهر حرفی نمی زنند

نیازمندی ها