وزیر راه و شهرسازی افزایش قیمت ها و چانه زنی درباره مسکن مهر پردیس را منتفی دانست و تاکید کرد : پیمانکاران به تعهدات خود پایبند باشند.
کد خبر: ۵۹۰۸۸۹
افزایش قیمت مسکن مهر پردیس منتفی است

به گزارش واحد مرکزی خبر عباس آخوندی در نخستین بازدید از طرح های در حال اجرای مسکن مهر در شهر جدید پردیس در فاز های 8 ( انبوه سازان) شامل 30 هزار واحد مسکن مهر و فاز 11 (کوزو) شامل 35 هزار واحد حضور یافت و روند اجرای این طرح ها بررسی کرد.

وزیر راه و شهرسازی پس از بازدید از طرح های در دست اجرا در نشست پایانی خود در محل شرکت عمران پردیس که با حضور معاونان وزیر، مدیران کل و رئیس انجمن انبوه سازان و پیمانکاران برگزار شد با تاکید بر پایبندی بر تعهدات داده شده، تصریح کرد: وزارت راه وشهرسازی قراردادهایی با پیمانکاران و مشاوران دارد که باید بر تعهدات خود پایبند باشد و از طرف دیگر نیز مشاوران و پیمانکاران نیز باید بر اساس قرارداد به تعهدات خود وفادار باشند.

وی ادامه داد: برای جلب اعتماد دو طرف ، اجرای تعهدات می تواند نخستن کار باشد که در این مرحله افزایش قیمت ها و چانه زنی برای این مسئله جایی ندارد.

آخوندی گفت : طرح های مسکن مهر در حال اجرا دارای کیفیت های متفاوت بود که از تمام پیمانکاران می خواهم کیفیت را فدای هیچ چیز دیگری نکنند و اگر گزارشی در خصوص کیفیت اجرای پروژه ها شود، حتما پیگیری می کنم.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش ها و زحمات برای رفاه شهروندان است ، یادآور شد: اگر از منظر شهروندان و مشتریان مسکن مهر نگاه کنیم خواسته ها و مطالباتی مطرح است که توجه به آنها اهمیت دارد و نخستین بحث در این زمینه حق انتخاب مشتری است.

وی افزود: مشتری و شهروند در ساخت منزل خود که محل آسایش و سکونت است باید حق انتخاب معماری و جزئیات شامل آشپزخانه، رنگ آمیزی، پنجره و غیره داشته باشند؛ گرچه ممکن است برخی هزینه ها با انتخاب ها، بیشتر شود.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: باید از منظر مشتری نگاه کنیم و از طرف 80هزار خانوار در پردیس نمی توانیم جزئیات را انتخاب کنیم و در این زمینه آماده دریافت پیشنهاد و راهکار اجرایی در این موضوع از طرف سازندگان هستیم.

آخوندی تصریح کرد: کیفیت زندگی از موضوع های مهمی است که باید به ارتقای آن بیندیشیم و اگر با مردم گفتگوی مستقیم داشته باشیم در می یابیم که خدمات مطلوب ، بر قیمت ها اولویت دارد.

وی در نشست پایانی بازدید خود از پروژه های در دست اجرای شهر جدید پردیس اظهار داشت: فرایند اسکان از موضوع هایی است که باید برای آن برنامه ریزی لازم صورت گیرد تا با واگذاری واحدهای مسکونی امکان سکونت فراهم باشد.

وزیر راه و شهرسازی از مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران نیز درخواست کرد برای حمل ونقل شهر جدید پردیس با در نظر گرفتن یکپارچگی فعالیت ها در حوزه حمل و نقل و مسکن و شهرسازی برای برطرف کردن مشکلات برنامه ریزی کند.

وی خواستار همدلی کامل برای ایجاد فضایی پرنشاط برای ادامه فعالیت ها شد تا محیط مسکونی قابل قبولی برای شهروندان فراهم شود.

بررسی ساخت واحد های مسکونی مهر در فاز های 5 ,9 ,8 و 11 ، تاسیسات زیربنایی از جمله آب ، برق و فاضلاب از برنامه های بازدید وزیر راه و شهرسازی از شهر جدید پردیس بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها