قائم مقام مشارکت‌های اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به این که از ابتدای رمضان تا کنون پنج گلریزان کشوری برای کمک به جامعه هدف سازمان برگزار شده است، گفت: در مجموع تاکنون بنابر تعهد خیرین 100 میلیارد ریال جمع آوری شده که سهم آورده چهار میلیونی 2500 مددجو را برای تهیه مسکن تامین می‌کند.
کد خبر: ۵۸۴۵۸۷
گلریزان، سهم آورده مددجویان بهزیستی را تامین کرد

حسین بدخشان، اشاره کرد که این 100 میلیارد ریال برای کمک به ساخت و خرید واحدهای مسکونی معلولان و جامعه هدف سازمان بهزیستی هزینه می‌شود و افزود: این رقم، کشوری است و مطمئنا تا پایان رمضان نیز افزایش خواهد یافت.

به گفته وی، رقم جمع آوری شده توسط جامعه خیرین و سازمان بهزیستی کشور در پنج استان کشور جمع آوری شده است. بدخشان با اشاره به این که از 100 میلیارد ریال جمع آوری شده به طور میانگین به هر یک از افراد جامعه هدف سازمان بهزیستی که نیازمند مسکن هستند چهار تا پنج میلیون تومان اختصاص می‌یابد، اظهار کرد: این رقم علاوه بر تسهیلات بانکی کم بهره، برای کمک به سهم آورده مددجویان تحت پوشش این سازمان برای خرید و ساخت مسکن پرداخت می‌شود.

قائم مقام مشارکت‌های اجتماعی سازمان بهزیستی در مورد اولویت پرداخت این سهم آورده به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی، اظهار کرد: خانواده‌های چند معلولی (دو معلول به بالا) اولویت اصلی طرح مسکن ماه مبارک رمضان سازمان بهزیستی به شمار می‌روند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها