مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در روز عید سعید فطر،گفت: در این مراسم با کمک خیران، زندانیان جرایم غیر عمد آزاد می شوند.
کد خبر: ۵۸۶۴۶۰
جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)، عباس دارایی با اشاره به حضور شایسته و خداپسندانه امت سخاوتمند در احیای سنت های حسنه اسلامی، اکرام ایتام و اطعام نیازمندان در طول ماه مبارک رمضان به خصوص در روز شهادت مولای متقیان امیر مؤمنان حضرت علی(ع)، گفت: کمک های مردم نوعدوست ایران اسلامی برای آزادی زندانیان نیازمند مشمول ستاد دیات در سراسر کشور همزمان با عید سعید فطر در پایگاههای کمیته امداد امام خمینی(ره) جمع آوری می شود.

وی افزود: پایگاه های ویژه کمک به زندانیان نیازمند از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) از ساعت 10 صبح استقرار یافته و کمک های نقدی مردم خیر و سخاوتمند کشورمان را جمع آوری می کند که در تهران نیز محل برگزاری جشن رمضان (بزرگراه ارتش، خیابان سوهانک)، حسینیه ارشاد (خیابان شریعتی) و بوستان ولایت آماده دریافت کمک های مردم سخاوتمند تهران است.

دارایی اظهار کرد:به منظور مشارکت هر چه بیشتر مردم خیر و متدین کشورمان در کمک به آزادی زندانیان نیازمند علاوه بر پایگاههای کمیته امداد امام خمینی(ره) شماره حساب 6666 بانک ملی ایران شعبه کمیته امداد امام خمینی(ره) قابل واریز در کلیه شعب به این امر اختصاص یافته است.

عضو شورای معاونان کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از 200 نفر از زندانیان نیازمند با برگزاری جشن گلریزان از عنایت مردم برخوردار و با همکاری ستاد دیه کشور از زندان آزاد و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها