حامیان مالی تنیس یکی بعد از دیگری می‌روند

محک ملی پوشان در مسابقه های جایزه بزرگ

رئیس فدراسیون فوتبال قطر در پیامی به بازیکنان این کشور:

مقابل ازبکستان باید از اعتبارمان دفاع کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال قطر با ارسال پیامی به بازیکنان و کادر فنی قطر در تاشکند تاکید کرد که باید مقابل ازبکستان از اعتبار فوتبال قطر دفاع کنند.
کد خبر: ۵۷۲۱۷۹
مقابل ازبکستان باید از اعتبارمان دفاع کنیم


شیخ حمد‌بن خلیفه، رئیس فدراسیون فوتبال قطر شب گذشته با ارسال پیامی محکم به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال قطر که این روزها برای رویارویی با تیم ملی ازبکستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 در تاشکند به سر می‌برند، تاکید کرد که امروز باید با قدرت به میدان بروند و از حیثیت فوتبال قطر دفاع کنند.

مسابقه تیم‌های ملی ازبکستان و قطر برای قطری‌ها اهمیت ندارد اما نتیجه برای ازبک‌ها برای صعود یا عدم صعود بسیار حیاتی است و حتی نتیجه این بازی برای صعود تیم‌های ملی کره جنوبی و ایران نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

شیخ حمد‌ در پیام خود خطاب به ملی‌پوشان قطر نوشت: قبول دارم که شکست مقابل ایران امیدمان را برای صعود به جام جهانی 2014 به پایان رساند اما فراموش نکنید که این بازی برای اعتبار فوتبال کشور اهمیت دارد و ما نباید در ادامه راه سرخورده شویم و از بازیکنان تیم ملی کشورم انتظار دارم که محکم مقابل ازبکستان به میدان بروند.

وی در ادامه پیام خود نوشت: نمی‌توانم برای حمایت تیم ملی به تاشکند بروم اما آنها بدانند که من پشتیبانشان هستم و می‌خواهم که بازی خوبی را انجام دهند.

من این انتظار را دارم که هر بازیکنی تیم ملی پس از اتمام مسابقه از عملکردش راضی باشم و در واقع مسئولیت خود را به خوبی در تاشکند پیاده کرده باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها