جبهه متحد زنان ایران اسلامی با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت 24خرداد انتخابات ریاست جمهوری و خلق حماسه سیاسی نوشت؛پیشگامی زنان در خلق حماسه سیاسی، با حضور مؤثر، هوشمندانه و پر تعداد، برگ زرین دیگری را بر صفحات تاریخ مشارکت سیاسی و اجتماعی زنان کشور خواهد افزود.
کد خبر: ۵۷۰۴۸۶
زنان ایران اسلامی پیشگام در خلق حماسه سیاسی باشند

به گزارش جام جم آنلاین متن بیانیه جبهه متحد زنان ایران اسلامی به این شرح است.

ملت سرافراز و حماسه آفرین ایران طلایه دار پرشکوه ترین شور و شعور و مشارکت سیاسی در طول تاریخ انقلاب های جهان است. رمز تداوم عزت این سرزمین کهن، رهبری هوشمندانه و حکیمانه بزرگ مردی است که به شجاعت لباس بصیرت پوشاند و مردم سالاری دینی را یگانه صراط مستقیم نیل به جامعه عدالت مدار و اخلاق محور دانست.

ملت بزرگوار نیز در روند سی و چهار ساله پر فراز و نشیب جمهوری اسلامی ایران، با حضور گسترده و بی بدیل در تمامی صحنه های مشارکت سیاسی- اجتماعی، نمادی از استقامت و همدلی و اتحاد را به جهانیان عرضه نمودند.

براستی وصایت و ادای امانت بزرگی که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام راحل عظیم الشأن، بر دوش این ملت استوار و وفادار قرار دادند، امروز نویدبخش بیداری اسلامی در منطقه و جهان و گسترش تجدید بنای تفکر اسلامی و زمینه ساز حکومت جهانی امام عدل گستر تاریخ، حضرت بقیه الله الاعظم (عجل)، است.

در برهه حساس کنونی که ملت ها، در شرق و غرب، از بی بهایی 99 درصدی و استیلای یک درصدی بر گرده رنج دیدگان و محرومان دچار سرگشتگی و یأس شده اند، حضور گسترده و با نشاط ملت هوشمند ایران در پای صندوق های رأی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، الگویی از مردم سالاری دینی برای جهانیان و طلیعه حکومت صالحان بر روی زمین است.

زنان حماسه آفرین و ارزش مدار ایران زمین در تمامی عرصه ها پیشگام و رهبر حرکت های انسان ساز، جامعه ساز و تاریخ ساز کشور بوده اند و همواره روح نشاط و امید و خودباوری را در قلوب ملت افروخته و حماسه مقاومت، صلابت و ایثار را رقم زده اند. اکنون نیز پیشگامی زنان در خلق حماسه سیاسی، با حضور مؤثر، هوشمندانه و پر تعداد، برگ زرین دیگری را بر صفحات تاریخ مشارکت سیاسی و اجتماعی زنان کشور خواهد افزود.

جبهه متحد زنان ایران اسلامی از تمامی زنان آزاده ایران زمین در ایفای نقشی شایسته در خلق حماسه سیاسی دعوت به عمل می آورد. امید است که با حضور گسترده زنان این مرز و بوم در پای صندوق های رأی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، فردی مدیر، مدبر، صمیمی با مردم، با برنامه، با سابقه اجرایی قوی و همتی جهادی انتخاب گردد تا کشور را به سوی آینده ای روشن و تمدنی نوین، برگرفته از الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت، رهنمون سازد.                           

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها