با صحبت همه مشکلات حل می شود

پورحیدری:کروش لجبازی را کنار بگذارد

در شرایط فعلی، خودخواهی، بحث شخصی و لجبازی باید کنار گذاشته شود و همه باید به منافع ملی فکر کنند.
کد خبر: ۵۶۳۶۳۱
پورحیدری:کروش لجبازی را کنار بگذارد


 منصور پورحیدری  در خصوص پیروزی استقلال مقابل الشباب، اظهار داشت: خوشبختانه در نیمه دوم با تغییراتی که صورت گرفت بازی خوبی انجام شد و با وجود آنکه حریف بازیکنان تأثیرگذاری داشت، به خواسته خودمان رسیدیم.

رئیس کمیته فنی باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه استقلال به بلوغ تاکتیکی رسیده است، گفت: بازیکنان یکدیگر را درک می‌کنند و کاملا در آنها میل به پیروزی دیده می‌شود. البته هنوز 90 دقیقه دیگر تا صعود به جمع 8 تیم باقی مانده اما مطمئن هستم که بازیکنان از این بازی نیز سربلند بیرون می‌آیند. حریف روی ضربات ایستگاهی خطرناک است و باید مراقب این حربه آنها بود.

پورحیدری در ادامه گفت‌وگو با فارس تاکید کرد: مطمئنا در تعطیلات به وجود آمده و تا شهریور ماه تیم می‌تواند بازسازی شود و کادر فنی اگر برنامه‌ای دارد باید هرچه سریعتر پیاده کند، من اعتقاد دارم این استقلال می‌تواند قهرمان آسیا شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بهتر نیست وزارت ورزش تیمی را که به جمع 8 تیم برتر آسیا صعود می‌‌کند، بیشتر حمایت کند، گفت: باز هم تکرار می‌کنم که شاید کادر فنی در بخش‌هایی احساس کمبود کند، همیشه در پایان فصل ناراحتی‌هایی به وجود می‌آید اما من امیدوار هستم وزارت ورزش و مدیریت باشگاه با صحبت همه چیز را حل و فصل کنند چون حیف است که برای این تیم مشکل به وجود بیاید. این تیم توانایی قهرمانی در آسیا را دارد و مشکلاتش باید هرچه سریع‌تر حل شود.

پورحیدری ضمن تعریف و تمجید از مهدی رحمتی و عملکرد او در مسابقات این فصل، گفت: ضمن احترام به دروازه‌بان‌های دیگر باید بگویم رحمتی شرایط بهتری نسبت به دیگران دارد و می‌تواند به تیم ملی کمک کند. حالا دیگر بحث شخص مطرح نیست و همه چیز ملی شده است. یک نفر باید در خصوص رحمتی، عقیلی و کریمی در فدراسیون بزرگی کند و اختلاف سلیقه به وجود آمده را برطرف سازد. نمی‌دانم اسم این مسئله را چه بگذاریم و آیا این خودخواهی است یا خیر اما باید بدانیم بازی با قطر حکم مرگ و زندگی را دارد و چرا با مباحث شخصی 3 بازیکن تأثیرگذار را نادیده بگیریم.

وی تاکید کرد:‌ شاید اسم این مسئله را لجبازی بگذاریم. من بارها از کی‌روش گله کردم و گفته‌ام که او کمبودهایی داشته است اما حالا باید از تمام نیروهایمان استفاده کنیم تا مقابل قطر به پیروزی برسیم. امیدوارم او هم این مسائل شخصی و لجبازی را کنار بگذارد و به منافع ملی فکر کند.

وی با اشاره به اتفاقاتی که در نشست خبری سرمربی تیم ملی افتاد، به فارس گفت: در فدراسیون افرادی بزرگی حضور دارند که می‌توانند مشکل را حل کنند. ما بازیکنان بزرگی داریم که می‌توانیم با بسیج کردن آنها به جام جهانی برویم، آرزو می‌کنم این اتفاق بیفتد و تیم ملی ما در بازی با قطر با تمام توان خود به مصاف حریف برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها