خوشحالم کانون مربیان بعد از ۷ سال تلاشم هویت گرفت

جلالی: کروش می توانست با مربیان تعامل داشته باشد

خلعتبری نیاز به استراحت دارد

کروش: بازیکنانم از صمیم قلب می‌جنگند

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: گروهی که در این اردو شرکت کردند از بهترین ها بودند و از صمیم قلب برای موفقیت ایران می جنگند.
کد خبر: ۵۶۴۴۰۹
کروش: بازیکنانم از صمیم قلب  می‌جنگند

کارلوس کروش که صبح امروز دوشنبه در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی قبل از سفر به عمان با خبرنگاران حاضر در کمپ تیم های ملی گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: مرحله اول اردوی تیم ملی صبح امروز به پایان رسید و خوشبختانه ما اردوی بسیار خوبی را پشت سرگذاشتیم. همه بازیکنان در شرایط مطلوبی قرار دارند و ما بازیکن مصدوم نداریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تمجید از عملکرد بازیکنان در اردوی اول گفت: بازیکنانی که در این مرحله داشتند مایه افتخار من هستند چرا که آنها با تمام وجودشان برای موفقیت ایران می جنگند و انگیزه بسیار بالایی در اردو از خود نشان دادند. من به حضور این بازیکنان افتخار می کنم و امیدوارم بتوانیم در مرحله دوم که با حضور همه بازیکنان برگزار می شود این شرایط را ادامه دهیم. این بازیکنان با تعهد و اشتیاقی که دارند بسیار خوب تمرین کردند و از صمیم قلب برای موفقیت ایران می جنگند.

کارلوس کروش در ادامه گفتگویش خاطرنشان کرد: در سفری که به عمان خواهیم داشت محمدرضا خلعتبری را به همراه نخواهیم داشت چرا که این بازیکن نیاز به استراحت دارد. امیدوارم در مرحله دوم اردوی کاملی داشته باشیم و همه بازیکنان بتوانند در سلامت کامل در اختیار تیم ملی باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها