حمله های روشن به مدیرعامل آبی ها پایانی ندارد؛

روشن:فتح اله زاده نمی خواست قلعه نویی موفق شود

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: از دست اندرکاران بویژه وزیر ورزش و جوانان می خواهم درباره مسایل مالی باشگاه شفاف سازی کنند.
کد خبر: ۵۶۰۷۱۱
روشن:فتح اله زاده نمی خواست قلعه نویی موفق شود


حسن روشن  درگفت و گو با ایرنا از مشکلات امیر قلعه نویی در راه قهرمانی استقلال گفت که در زیر خواهید خواند.

 

** فتح اله زاده نمی خواست قلعه نویی موفق شود

روشن گفت: ابتدا باید قهرمانی تیم استقلال تهران را به امیر قلعه نویی سرمربی این تیم که زحمات زیادی کشید، بازیکنان و هواداران خوب تیم مان تبریک بگویم.

وی درخصوص اینکه آیا قصد ندارد قهرمانی را به مدیرعامل باشگاه استقلال تبریک بگوید، اظهار داشت: نه تبریک نمی گویم. ضمن آنکه خدا می داند برای قلعه نویی هم چه مشکلاتی ایجاد کردند. این مشکلات در زمان ناصر حجازی هم ایجاد شد ولی او نتوانست آن را جمع کند اما خوشبختانه قلعه نویی حواشی را با هنرمندی جمع کرد و در نهایت توانست تیم را قهرمان کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، گفت: مدیرعامل باشگاه نمی خواست قلعه نویی موفق باشد و سرمربی استقلال در این فصل کاملا تنها بود ولی در نهایت توانست به هدف خود برسد.

** می خواهند جباری را هم خراب کند

روشن در خصوص صحبت های مدیرعامل باشگاه استقلال مبنی بر انتخاب علی جباری به عنوان رییس کانون پیشکسوتان، تصریح کرد: تا زمانی که اینها در باشگاه هستند من هیچ وقت به باشگاه خود نمی روم.درخصوص حرف های مدیرعامل تیم هم که گفته بودمن مخالف انتصاب علی جباری هستم، اصلا اینجوری نیست و معتقدم او باید از سوی پیشکسوتان انتخاب شود.

وی ادامه داد: فتح اله زاده هر وقت کسی را می آورد می خواهد او را مانند حجازی خراب کند و معتقدم حسن نیت ندارد.متاسفانه بعضی پیشکسوتان همراه او به دنبال چیزهایی هستند.اما من به مدیرعامل استقلال پیشنهادمی کنم مانندرویانیان برخوردبا پیشکسوتان را یاد بگیرد. ما نیاز به بیمه شدن نداریم و همه ما مانند پیشکسوتان پرسپولیس نیاز به احترام داریم.

وی تاکید کرد:باید علی جباری را ماانتخاب کنیم وفتح اله زاده نیز از باشگاه ما برود . البته مطمئن باشید او بیرون می کنیم.دنبال این هستیم که یک نفر دیگر را جایگزین کنیم. مطمئن باشید همه ما جباری را انتخاب می کنیم اما باید انتخابات برگزار شود.

روشن خاطرنشان کرد: من به قهرمانی استقلال افتخار می کنم اما معتقدم مدیرعامل استقلال دنبال خراب کردن بعضی ها است و او باید از باشگاه استقلال جدا شود.

** قلعه نویی دوست و دشمن خود را می شناسد

روشن گفت: بعضی نفرات کنار مدیرعامل هستند که اصلا صحیح نیست، آنجا باشند. او هرکسی را که دلش سوخت به باشگاه آورد.

وی ادامه داد:روزی که فیروز کریمی را به استقلال آورد ازاو پرسیدم چرا حجازی را ابتدای فصل انتخاب کرد که حالا کریمی را بیاورد و او در پاسخ به من گفت: به خاطر دلسوزی. اگر کریمی را نمی آوردم باید قلعه نویی را می آوردم اما امروز قلعه نویی را می آورد.

وی افزود: از قلعه نویی انتقاد کردم اما او می داند که انتقادهای من برای موفقیت او بوده است. قلعه نویی زرنگ است و به خوبی دوست و دشمن را می شناسد و می داند من دشمن او نیستم.

روشن گفت: چرا جرات ندارند در خصوص من صحبت کنند و به قائم مقام می گویند در خصوص من اظهار نظر کند.

وی افزود: شما که می گویید خانه خود را می فروشی و پول بازیکنان را می دهید چرا از آن 16 میلیارد تومان 100 میلیون به پیشکسوتان باشگاه اختصاص نمی دهید.

 

** در باشگاه استقلال سلامت مالی نیست

روشن گفت:سلامت مالی در باشگاه استقلال نیست و باید سازمان بازرسی و وزیر ورزش و جوانان دراین مسایل دخالت کنند.باید ببینند پول ها چه طوری درباشگاه خرج شده و پول شوالیه شدن را از کجا آورده اند.

وی افزود:هرکسی که فوت می کند یک دسته گل از سوی باشگاه استقلال ارسال می شود و زیر آن نام مدیرعامل را می نویسند. اگر پول دسته گل را خودت داده باشی حق داری نامت را بنویسی. نه اینکه با هزینه باشگاه چنین کارهایی انجام شود.

 

** با پول خودم لقب کنت برای برخی ها می گیرم

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، گفت: ازآنجا که برخی دوستان عزیزبه القاب خارجی مانند شوالیه و .. علاقه دارند می خواهم یک لقب کنت هم برای این دوستان بخرم.

وی افزود: بهتراست به جای دسته گل برای پیشکسوتان زحمت کشی که حتی خانه ندارند خانه های کوچکی از آن 16میلیارد به نام باشگاه استقلال بخرند هم احترام پیشکسوت حفظ شود و هم سرمایه باشگاه بیشتر شود. امیدوارم حسابرسی دقیقی به مسایل مالی باشگاه استقلال شود.

 

** مدیریت نقشی در موفقیت استقلال نداشت

روشن خاطرنشان کرد: در قهرمانی استقلال 50 درصد هواداران، 25 درصد کادرفنی و 25 درصد بازیکنان نقش داشتند و مدیرعامل هیچ تاثیری در آن نداشت.

وی ادامه داد: برای من همه رسانه ها و خبرنگاران محترم بوده وباهمه رفیق هستم غیر ازچند نفر. متاسفانه بعضی ها کاری کردند تا خبرنگاری را نشناخته مصاحبه نکنم. از رسانه ها می خواهم به دنبال افراد دوزاری نروند.

 

** از مسئولان می خواهم قرارداد الونگ را بررسی کنند

روشن گفت: آیا اگر این باشگاه را خصوصی کنند و در اختیار مدیرعامل قرار دهند او این چنین از پول خود هزینه می کند؟

وی تاکید کرد:من ازوزیرمی خواهم اول از همه قرارداد الونگ را که برای فصل قبل بوده بررسی کند و ببیند چه پول هایی هزینه شده است.

 

** پرسپولیسی ها پروین را معرفی کردند

پیشکسوت باشگاه استقلال، گفت: اگر علی پروین به آسیا می رود و جایزه می گیرد ، باعث افتخار همه ما است اما هر باشگاهی می تواند پیشکسوتان خود را معرفی کند و آنها در صورت تایید به او این جایزه را دهند.

وی افزود: پروین افتخار فوتبال ایران است اما مدیران باشگاه استقلال دوست ندارند نامی از ما در چنین مراسم هایی برده شود. پیشکسوتان باشگاه استقلال هم می توانند به چنین عناوینی برسند.

 

** رویانیان هامبورگ را برای خداحافظی مهدوی کیا بیاورد

روشن خاطرنشان کرد: مهدوی کیاوکریمی از زحمتکشان فوتبال ایران بوده اند و مراسم خداحافظی در بازی سپاهان در شان مهدی مهدوی کیا نبود و باید شان آنها حفظ شود.

وی افزود:از رویانیان می خواهم زحمت بکشد و هامبورگ را برای خداحافظی مهدوی کیا به ایران بیاورد و در دیداری دوستانه با حضور دوستان مهدوی کیا او به طور رسمی از فوتبال خداحافظی کند.

 

** نکونام یک میلیارد و 170میلیون تومان از استقلال گرفت

روشن خاطرنشان کرد: فرهاد مجیدی در میان کسانی است که من به او کمک کردم و اول فصل او به من زنگ زد و گفت یک میلیارد و 170میلیون تومان به نکونام داده اند اما به من گفتند سه قسط به تو می دهیم، کاپیتان نخواهی بود و تعهد هم باید بدهی که درصورت نیمکت نشینی اعتراض نخواهی کرد و من به او پیشنهاد دادم در ایران به بازی خود ادامه ندهد.

وی ادامه داد: اوازمس کرمان و قطرپیشنهاد داشت و به او گفتم به قطر برود اما او بهترین تصمیم را گرفت و از فوتبال خداحافظی کرد و این کار او را جاودانه می کرد.

روشن خاطرنشان کرد: متاسفانه او را سیاه کردند و به استقلال آوردند.امروز دیگر مجیدی به سبب این کار احترام قبلی را نزد من ندارد زیرا کسی که تصمیم درست می گیرد نباید اشتباه کند.

وی ادامه داد: فتح اله زاده گفته است فصل آینده قلعه نویی و مجیدی در استقلال خواهند بود او با این کار خواسته بگوید خودش هم در استقلال می ماند و حکم خود را زده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
mnoor
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
۰
۰
جناب آقای روشن ، بخوبی واضح است كه نظرات شما در چارچوب انتقاد سازنده و با قصد بهبود استقلال است شاید خیلی ها عمرشان قد ندهد ولی قدیمی ترها میدانند كه حسن روشن همیشه حرفش را زده و بخاطر چشمداشت به كمك مالی و استفاده از رانت باشگاه خود را نمی فروشد.

نیازمندی ها