به دلیل بارش باران؛

مدارس بم تعطیل شد

به دلیل شدت بارش باران و طغیان رودخانه های محلی:

بیش از 7 محور اصلی و فرعی در جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 7 محور اصلی و فرعی در راه های مواصلاتی جنوب استان به دلیل طغیان رودخانه های محلی مسدود شده است.
کد خبر: ۵۵۲۴۷۵
بیش از 7 محور اصلی و فرعی در جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است

غلامرضا اربابی گفت: در حال حاضر راه های ارتباطی کنارک - جاسک، نیکشهر - بنت، دلگان- زهکلوت، بزمان - دلگان، سرباز – مهرستان (زابلی)، ایرانشهر- مهرستان و سوران به مهرستان مسدود شده است.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه های اجرایی از جمله هلال احمر، راه و شهرسازی، علوم پزشکی، نیروی انتظامی و سایر ارگان ها در اماده باش کامل به سر می برند افزود: خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر تلفات جانی در اثر جاری شدن سیلاب ها در استان گزارش نشده است.

وی از افرادی که قصد تردد در محورهای جنوب استان را دارند درخواست کرد تا به توصیه های ایمنی ماموران راهداری و پلیس راه مستقر در این محورها توجه کنند.

وی گفت: ساکنان جنوب استان در صورت نیاز به سفر های ضروری قبل از عزیمت نسبت به کسب اطلاعات لازم در خصوص وضعیت اب و هوا و راه های استان اقدام کنند.

وی گفت: بارش باران همچنان در جنوب استان ادامه داشته و جاری شدن سیل و قطع ارتباط راه های روستایی دیگر در این رابطه دور از ذهن نیست.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها