با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی شش هزار و 587 واحد مسکن مهر با هزینه دوهزارو 630میلیارد ریال امروز سه شنبه در استان هرمزگان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۵۴۷۱۶۵
بهره‌برداری از 6587 واحد مسکن مهر در هرمزگان

به گزارش ایرنا در سفر معاون اول رییس جمهوری به شهرستان رودان استان هرمزگان ، روز سه شنبه از 658 واحد مسکن مهر به نمایندگی از شش هزار و 587 واحد مسکن مهر در این استان ، بهره برداری شد.

محمدرضا رحیمی با حضور در محل ساخت پروژه مسکن مهر ˈرودان ˈ از بخش های مختلف آن بازدید و با حضور در چند واحد مسکونی کلید آن را به مالکانشان اهدا کرد.

معاون اول رییس جمهوری ، مسکن مهر را یکی از طرح های ماندگار و ابتکاری و برنامه های موفق دولت در مهار روند صعودی قیمت زمین و مسکن دانست و اظهار کرد:با اجرای این طرح ، رویای شیرین خانه دار شدن اقشار کم درآمد جامعه به روشنی و صراحت تعبیر شد.

رحیمی افزود:دولت برای اتمام ، بهره برداری و تحویل واحدهای مسکونی باقی مانده از پروژه عظیم مسکن مهر در سراسر کشور به صورت شبانه روزی تلاش می کند.

معاون اول رییس جمهوری بیان داشت:دولت در سایه وحدت،همدلی و همت مضاعف و شبانه روزی متولیان امر در آینده ای نزدیک و در دو مرحله ، تمامی تعهدات خود در زمینه مسکن مهر در استان هرمزگان را انجام می دهد و واحدهای مسکونی تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی ادامه داد:دولت به جد در تلاش است تا در مدت باقی مانده از زمان فعالیت خود برای جبران کمبودها و نارسایی های موجود و توسعه همه جانبه کشور خدمت کند.

معاون اول رییس جمهوری همچنین به مناسبت 15 اسفند روز درختکاری در فضای سبز مسکن مهر ˈرودانˈ چندین اصله نهال غرس کرد

رحیمی ضمن تاکید بر ترویج و گسترش فرهنگ توسعه فضای سبز، کاشت درخت را موجب کاهش آلودگی، تلطیف هوا،حفظ طبیعت، محیط زیست و تامین سلامت و نشاط شهروندان دانست.

وی با اشاره به این که منابع طبیعی ذخایر و سرمایه های عظیم ملی است بر ضرورت حفظ، پاسداری و صیانت از این منابع عظیم خدادادی و توسعه فضای سبز از سوی آحاد جامعه تاکید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها