آبی ها سه بار بازی برده را با تساوی عوض کردند

فرصت سوزی استقلال در قطر

استقلال در شبی که می توانست با پیروزی در قطر یک شروع خوب را در دشوارترین گروه لیگ قهرمانان آسیا تجربه کند، قدر برتری اش را ندانست و مقابل الریان به تساوی سه – سه رضایت داد.
کد خبر: ۵۴۵۱۹۴
فرصت سوزی استقلال در قطر

استقلال در شبی که می توانست با پیروزی در قطر یک شروع خوب را در دشوارترین گروه لیگ قهرمانان آسیا تجربه کند، قدر برتری اش را ندانست و مقابل الریان به تساوی سه – سه رضایت داد.

این تساوی در حالی برای شاگردان امیر قلعه نویی رقم خورد که آنها سه بار در جریان بازی از میزبان خود پیش افتادند و حتی این فرصت را هم داشتند که با گلهای بیشتری این حریف قطری را از پیش رو بردارند اما اشتباهات متعدد مدافعان و دروازه استقلال باعث باشد آنها هر سه بار با خوردن گل تساوی برتری را از دست بدهند.

گل اول استقلال را جی لوئید ساموئل روی پاس زیبای مجتبی جباری با یک بغل پای حساب شده در دقیقه 27 به ثمر رساند اما 10 دقیقه بعد الریانی ها با خطای هند حنیف عمران زاده صاحب ضربه پنالتی شدند و بازی را به تساوی کشاندند.  در حالی که بازی در نیمه اول وارد وقت های اضافه شده بود آرش برهانی در دقیقه 45 با فراری تماشایی گل دوم آبی ها  را به ثمر رساند تا نماینده کشورمان نیمه اول را با برد به رختکن بورد.

نیمه دوم هم با برتری نسبی استقلال آغاز  شد اما این الریان بود که در دقیقه 58 با گل به خودی حنیف عمران زاده یک بار دیگر بازی را به تساوی کشاند. بعد از این گل و در دقیقه 60 قلعه نویی، مجیدی و حاتمی را به ترتیب جایگزین اکبرپور و برهانی کرد تا تیمش را تهاجمی تر کند. این تعویض ها اتفاقا نتیجه بخش بود چراکه استقلال در دقیقه 86 روی ضربه قیچی فرهاد مجیدی و برخورد توپ با دست مدافع الریان صاحب ضربه پنالتی شد. گل سوم استقلال را جواد نکونام زد اما افسوس که نماینده کشورمان در چند دقیقه باقیمانده هم نتوانست این برتری را حفظ کند. الریان در دقیقه 89  باز هم از آشفتگی خط دفاعی استقلال و تعلل رحمتی استفاده کرد توسط سیلوا به گل تساوی رسید.

این بازی در پنج دقیقه وقت اضافی هم آبستن حوادث بسیاری بود. در این دقایق الریان می تونست به گل چهارم برسد که رحمتی مانع از آن شد. استقلال هم توسط فرزاد حاتمی یک گل زد که داورذ آن را خطا اعلام کرد. آبی ها در  دقیقه 56 هم یک گل مردود دیگر به الریان زده بودند. ضمن اینکه بارها تا آستانه فروپاشی دروازه حریف پیش رفتند اما نتیجه نهایی آنها از این برتری فقط یک امتیاز بود. در دیگر بازی این گروه العین در امارات الهلال عربستان را سه بر یک شکست داد تا در گروه مرگ به صدر جدول برود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها