شیرینی: پرسپولیس به داوران جسارت نمی کند

دریغ از معذرت خواهی خشک و خالی !

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کاش از پرسپولیس بابت اتفاقات رخ داده عذرخواهی خشک و خالی می‌کردند.
کد خبر: ۵۴۴۹۷۴
دریغ از معذرت خواهی خشک و خالی !


سعید شیرینی ‌در خصوص حرف و حدیث‌های اخیر و موارد مطرح شده در برنامه 90 اظهار داشت: ما که اعتراض می‌کنیم آقایان می‌گویند غیر فوتبالی هستند اما از نظر دوستان یحیی گل‌محمدی با سال‌ها سابقه بازی ملی و باشگاهی،‌ پنالتی دادن و گرفتن و آفسایدگیری در فوتبال از تشخیص لازم برای اعلام نظر برخوردار نیست؟
وی افزود: پس چرا آقایان درباره نظر مردم و اعتراض 69 درصد آنها در برنامه 90 حرف نمی‌زنند؟ کاش آقایان حداقل شهامت یک عذرخواهی خشک و خالی را از مردم و هواداران پرسپولیس پس از اتفاقات داشتند.
شیرینی ادامه داد: ‌از آنجا که معتقدیم پرداخت هزینه‌های هتل و خورد و خوراک داوران از طرف یک باشگاه پائین آوردن شأن داوران زحمت‌کش است، باشگاه پرسپولیس هرگز به خود اجازه نمی‌دهد چنین جسارتی را به داوران عزیز داشته باشد. کماکان معتقدیم فدراسیون باید بهترین امکانات را برای داوران فراهم کند.

وی در گفت و گو با فارس یادآور شد: اگر رویانیان هم حرف‌هایی زده منظورش فقط همین چیزها بود، حق داوران نزد ما این است که یک مدیر توانمند بهترین شرایط را برای شأن آنها فراهم کند چون به اعتقاد ما تامین هزینه داوران از سوی تیم‌های باشگاهی توهین آشکار به جامعه زحمتکش داوری است.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها