جایزه پانزده هزار دلاری در انتظار قهرمانان؛

جام بدمینتون فجر از فردا آغاز می شود

رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: کشور ما از معدود کشورهایی هست که در مجمع جهانی بدمینتون سه رای دارد.
کد خبر: ۵۳۴۴۲۰
جمعیت 100 هزار نفری در بدمینتونمحمدرضا پوریا در مجمع عمومی هیئت بدمینتون آذربایجان شرقی افزود: در اجلاس سالانه چین که با حضور 176 کشور برگزار شد ایران در بین 32 کشوری که صاحب سه رای شدند، قرار گرفت.
 
وی گفت: در این اجلاس بیشترین حق رای در اختیار هشت کشور با پنج رای قرار گرفت، 12 کشور صاحب چهار رای و دیگر کشورها نیز با دو و یک در مجمع صاحب رای شدند.
 
وی افزود: داشتن سه رای در مجمع جایگاه بالایی است و این جایگاه با برگزاری منظم مسابقات جام فجر، درجه بندی مسابقات داخلی از سوی فدراسیون جهانی و حضور در اجلاس و کلاس های مربیگری و داوری به دست آمده است.
 
پوریا گفت: هم اکنون 23 هزار ورزشکار سازمان یافته در بدمینتون در ایران وجود دارد و در تلاشیم این تعداد را به یکصد هزار نفر افزایش دهیم.
 
وی افزود: همچنین 24 مربی با درجه جهانی و 11 داور با درجه آسیایی و جهانی در این رشته در ایران فعالیت می کنند و قصد داریم با برگزاری کلاس آموزشی این تعداد را افزایش دهیم.
 
پوریا اظهارکرد: فدراسیون بدمینتون، قهرمانی در آسیا را هدف گذاری کرده و با توجه به امکانات و ظرفیت هایی که در کشور وجود دارد این امر دور از دسترس نخواهد بود.
 
وی گفت: بدمینتون تبریز نیز همپای بدمینتون کشور در حال رشد و پویایی است و با اینکه ساخت سالن و حرکت زیربنایی در این رشته بسیار سخت است اما هیات استان آذربایجان شرقی موفق به ایجاد سالن اختصاصی شده و این کار نتیجه تلاش مجموعه هیات بوده است.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها