معاون سیاسی امنیتی وزیر کشور در مصاحبه با رادیو مقاومت، با اشاره به وضعیت عادی دو شهر چابهار و راسک گفت: زندگی معمول مردم در جریان است و مشکل خاصی وجود ندارد.
معاون سیاسی امنیتی وزیر کشور در مصاحبه با رادیو مقاومت، با اشاره به وضعیت عادی دو شهر چابهار و راسک گفت: زندگی معمول مردم در جریان است و مشکل خاصی وجود ندارد.
کد خبر: ۱۴۵۰۸۹۶

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، سید مجید میراحمدی در ارتباط زنده تلفنی با برنامه روی موج مقاومت با اشاره به حادثه تروریستی جنوب شرق کشور گفت: گروهک تروریستی صهیونیستی جیش الظلم عملیات هایی را در دو شهرستان راسک و چابهار انجام داد.در شهرستان راسک به مقر سپاه حمله کرد و تلاش هایی برای تصرف این مقر صورت گرفت تا حافظان امنیت به شهادت برسند.

وی افزود: این عملیات در سایه رشادت عزیزان ما با شکست مواجه و یک نفر تروریست کشته شد و تعدادی از آن ها در محاصره کامل قرار گرفتند و راهی جز تسلیم یا کشته شدن ندارند.

میراحمدی از شکست صد در صدی عملیات در راسک خبر داد و گفت: در چابهار هم به دو مقر سپاه و دریابانی مربوط به فرماندهی انتظامی حمله کردند و در این دو عملیات خوشبختانه موفق به تصرف و نفوذ به مکان های مورد نظر نشدند.

وی از کشته شدن شماری از تروریست ها در جابهار خبر داد و در بخشی دیگر از مصاحبه با رادیو مقاومت تصریح کرد: تا کنون 8 نفر از تروریست ها به صورت قطعی کشته شدند.

معاون وزیر کشور افزود: نیروهای پشتیبانی که صحنه شکست را نظاره گر بودند، قصد خارج شدن از منطقه را داشتند و در محاصره قرار گرفتند.وی با اشاره به وضعیت عادی دو شهر گفت: زندگی معمول مردم در جریان است و مشکل خاصی وجود ندارد.

میراحمدی همچنین از شهید شدن سه نفر از نیروهای جان بر کف ایران خبر داد و در بخشی دیگر از برنامه روی موج مقاومت خاطرنشان کرد: درگیری در دو نقطه ای که تروریست ها در محاصره هستند، ادامه دارد و وضعیت شهرستان های چابهار و راسک کاملا عادی است.

وی افزود: گروهک جیش الظلم مسئولیت را پذیرفته و وابستگی این گروهک به رژیم صهیونیستی برای ما مشخص است.میراحمدی تصریح کرد: انجام این عملیات در زمانی که با اقدام تروریستی صهیونیست ها رو به رو هستیم، سبب رسوایی این گروهک و وابستگی شان به دشمنان مسلم مسلمین و ملت ایران است.

معاون وزیر کشور درباره تدابیر اتخاذ شده در این زمینه گفت: عملیات های تروریستی برای کشوری مثل ما که دارای مرزهای طولانی است [امری مسبوق به سابقه می باشد] خاصه این که در مرزهای بیرونی شاهد مأمن تروریست ها هستیم.از این رو نمی توان اطمینان داد که این آخرین عملیات آن هاست ولی از سوی حافظان امنیت اطمینان می دهیم همان طور که این عملیات را سرکوب کردیم، به لطف خدا هرگونه اقدام دیگر را سرکوب خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها