یک فعال سیاسی گفت: مسئولان باید با برنامه‌ریزی و تلاش خود اعتماد را بین مردم بالا ببرند و همین افزایش اعتماد می‌تواند موجب وحدت و همدلی بیشتر شده که این وحدت ثمرات بسیاری برای کشور به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۴۵۰۰۷۷

کمال سجادی در گفتگو با جام جم آنلاین گفت: رهبر انقلاب هر سال شعار آن سال را انتخاب و توضیحاتشان در رابطه با آن شعار بسیار راهبردی بوده و خط مسیر یک سال آینده را مشخص می‌کند و البته در این چند سال اخیر نیز همانطور که شاهدیم برخی شعارها ادامه شعارهای سال قبل است.

وی افزود: خود این شعارها می طلبد که بین مردم و مسئولان به خصوص مدیران کلیدی همدلی و همفکری وجود داشته باشد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: وظایفی که مسئولان در قبال شعارها و نیازهای اساسی مردم و کشور دارند ایجاب می‌کند که تلاش مضاعفی در این راستا داشته باشند تا مردم بتوانند افق روشنی را در ابعاد مختلف برای کشور تصور کنند و وضعیت کشور بهتر شود.

سجادی با بیان اینکه همدلی مسئولان و مردم باعث افزایش سرمایه اجتماعی می‌شود و همین سرمایه اجتماعی هر آنچه نیاز کشور است را برآورده می‌سازد، اظهار کرد: خوشبختانه مردم ما به خوبی تلاش‌های مسئولان را دیده و قدردان آنها هستند و هر زمان مسئولان برای انجام کاری به کمکشان نیاز داشته باشند از جمله در مقاطعی مانند جنگ، حمایت از نظام و سایر مقاطع مردم به آنها کمک می‌کنند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: همه مسئولان کلان کشور اعم از دولت و مجلس باید راه را برای مشارکت مردم هموار کنند و مردم نیز با وحدت و همدلی با مسئولان در برآورده شدن نیازهای کشور کمک کنند.

سجادی گفت: مسئولان باید با برنامه‌ریزی و تلاش خود این اعتماد را بین مردم بالا ببرند و همین افزایش اعتماد می‌تواند موجب وحدت و همدلی بیشتر شده که این وحدت ثمرات بسیاری برای کشور به همراه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها