کد بیش از ۷۰۰ فروشگاه متخلف خراسان جنوبی از طرح کالابرگ حذف شدند.
کد خبر: ۱۴۴۹۲۱۹

 به گزارش جام جم آنلاین،مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی، در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان، گفت: این فجرانه کمک برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی است که خرید این اقلام برای یک نفر ۷۳۰ هزار تومان برآورد شده است که دولت در این طرح ۲۲۰ هزار تومان آن را پرداخت کرده و باقی آن را خود فرد پرداخت می‌کند.

صادقی افزود: در خصوص طرح فجرانه، افزود: این طرح در سه مرحله از ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ تا ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ و از ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ و از ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ تا ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی شده و متولی آن اداره کار است.

صادقی، با بیان اینکه هدف طرح حمایت از سبد غذایی خانوار‌های ۷ دهک اول یارانه بگیر است، افزود: «در این سبد ۱۱ قلم کالای مشخص به میزان تعیین شده و به ارزش بیش از ۷۳۰ هزار تومان عرضه می‌شود که ۲۲۰ هزار تومان آن را دولت پرداخت می‌کند.

وی با بیان اینکه برای نشست مبلغ حمایتی دولت در حساب باید حداقل ۱۰۰ هزار تومان در کارت بانکی یارانه‌ای افراد موجود باشد، افزود: اگر فرد بخواهد فقط یک قلم کالای این سبد را تهیه کند تنها مبلغ تعیین شده از ۲۲۰ هزار تومان برای آن کالا کسر خواهد شد و مابه‌التفاوت آن بر عهده شخص است.

صادقی، با اشاره به اتصال بیش از چهار هزار و  ۲۰۰ فروشگاه استان به سامانه طرح کالابرگ، گفت: تاکنون کد فروشگاهی بیش از ۷۰۰ مرکز خرید به دلیل احراز تخلف از این طرح حذف شده است؛ شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۲۴ بازرسی صمت اطلاع دهند.

وی با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز، گفت: نظارت بر بازار و دستگاه‌های خدماتی در قالب طرح‌های ویژه با محوریت اداره‌کل صمت، تعزیزات، اصناف و جهاد کشاورزی تشدید و از ۱۵ اسفند اعمال شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها