۱۷ داوطلب دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی تأیید صلاحیت شدند.
کد خبر: ۱۴۴۲۰۵۴

به گزارش جام جم آنلاین،رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات استان با اشاره به اعلام اولین مرحله از نتایج بررسی اعتراض داوطلبان مجلس شورای اسلامی در استان‌ها گفت: در این مرحله ۱۷ داوطلب دیگر تایید صلاحیت شدند که جمع داوطلبان تایید صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی به ۹۱ نفر رسید.


حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، با تایید صلاحیت ۶ نفر دیگر، جمع افراد تایید صلاحیت شده به ۳۵ نفر رسیده است افزود: در حوزه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان هم ۴ داوطلب دیگر تایید صلاحیت شدند و جمع تایید صلاحیت شدگان به ۲۷ نفر رسید.


وی گفت: در حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه نیز با تایید ۶ داوطلب دیگر، مجموع افراد تایید صلاحیت شده به ۲۰ نفر و در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه هم با تایید یک داوطلب دیگر، مجموع افراد تایید صلاحیت شده به ۹ نفر رسید.


رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات استان با اشاره به اینکه مهلت ۳۰ روزه شورای نگهبان برای رسیدگی به اعتراض داوطلبان تا ۱۹ بهمن ادامه دارد گفت: احتمال دارد تا آن زمان، افراد دیگر به فهرست تایید صلاحیت شدگان اضافه یا از لیست افراد تایید صلاحیت شده کم شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها