چگونه می‌توان به شکوفایی اقتصاد، اقتدار و امنیت کشور کمک کرد؟

مجلس قوی برای ایران قوی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان:

مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار بین المللی نظام را در پی دارد

خرم آباد- جام جم آنلاین - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو در بالابردن اقتدار نظام جمهوری اسلامی و برقراری امنیت در جامعه موثر است
خرم آباد- جام جم آنلاین - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو در بالابردن اقتدار نظام جمهوری اسلامی و برقراری امنیت در جامعه موثر است
کد خبر: ۱۴۴۱۰۳۵

به گزارش جام جم آنلاین لرستان  به نقل از ایرنااحسان یاوری اظهار کرد: مردم باید فرد اصلح، هوشیار، متعهد و دارای تخصص را انتخاب کنند، بنابراین افرادیکه برآمده از بطن جامعه هستند ، دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
وی افزود: دولت سیزدهم با نگاه عادلانه در از استفاده امکانات و همچنین استقرار نیروی انسانی در هیات های اجرایی آماده برگزاری انتخابات سالم و به دور از حاشیه است و افراد حاضر در هیات های اجرایی از حمایت نامزد مورد نظر پرهیز کنند، در غیراینصورت برخورد جدی صورت می گیرد.
رییس ستاد انتخابات لرستان ادامه داد: امسال در پیش ثبت نام انتخابات یک هزار و ۱۰۱ نفر متقاضی داشتیم که ۵۶۹ نفر از آنها داوطلب و ۳۸۰ نفر از آنان تایید و در نهایت نیز ۲۸۴ نفر در هیات نظارت تایید شدند که در ۱۵ و ۱۶ دیماه به آنان اطلاع رسانی شد.
یاوری یادآور شد: داوطلبان احراز صلاحیت نشده دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فرصت داشتند روزهای ۱۷، ۱۸ و ۱۹ دی ماه اعتراض خود را ثبت کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد ، ۲۰ بهمن ماه اسامی نهایی نامزدها از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور اطلاع رسانی و تایید صلاحیت نامزدهای خبرگان نیز چهارم بهمن ماه اطلاع رسانی خواهد شد.
وی بیان کرد: سه هزار و ۶۲۴ نقطه أخذ رأی آماده برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در این استان شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان اضافه کرد: در انتخابات امسال یک هزار و ۶۵۴ صندوق اخذ رای به شکل ثابت و سیار تعیین شده که حدود ۱۶۰ صندوق نیز به نسبت دوره گذشته افزایش یافته و نشان دهنده رشد ۱۳ درصدی است.
یاوری ادامه داد: مهم‌ترین رکن در برگزاری انتخابات آرام رعایت کردن اصول بی‌طرفی از سوی مجریان است که در این راستا دولت سیزدهم نگاهی عادلانه داشته و تمامی امکانات تقسیم شده است.
وی بیان کرد: براساس ماده ۱۳ قانون انتخابات چنانچه دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات درخواست امکانات و تجهیزاتی داشته باشند، وظیفه و تکلیف قانونی دستگاه مربوطه بوده که امکانات لازم را فراهم کنند و هرگونه سرپیچی در این زمینه تخلف است.
معاون استاندار لرستان یادآور شد: انتخابات امسال مهمترین موضوع سیاسی و ملی کشور است و مقام معظم رهبری نیز در ابتدای سال به مساله انتخابات اشاره و در سخنرانی های خود همواره مورد تاکید قرار داده اند.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری نیز روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود که لرستان با ۱۲ شهرستان و هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در خانه ملت و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها