مدیر انجمن سینمای جوانان اردبیل، از برگزاری کارگاه انتقال تجربه عکاسی جهان معاصر با حضور پویان طباطبایی، مدرس مجرب این رشته هنری برای عکاسان و هنرمندان این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۷۰۸۷

به گزارش جام جم آنلاین ،میردولت موسوی گفت: این دوره آموزشی روز جمعه با همکاری حوزه هنری اردبیل در مرکز این استان برگزار شد و طباطبایی با بیش از ۲۰ سال تجربه عکاسی در مناطق جنگی و خارجی نظیر مصر، لیبی و بحرین که جوایز ملی و بین المللی نیز دریافت کرده، تجربیات خود را به هنرمندان و عکاسان اردبیلی انتقال داد.

وی افزود: طباطبایی دبیر هنری و عکاس یک شرکت کانادایی است و در فیلم سینمایی وزنه‌های بی وزن ایفای نقش کرده است و این دوره آموزشی سبب گسترش دید و خلاقیت عکاسان اردبیلی خواهد شد و نظیر این کارگاه‌ها بصورت هفتگی در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

مدیر انجمن سینمای جوانان اردبیل این کارگاه را نخستین برنامه مشترک انجمن سینمای جوانان و حوزه هنری استان اردبیل اعلام و ابراز امیدواری کرد؛ در آینده برنامه‌های مشترک بیشتری توسط این دو متولی فرهنگ و هنر استان برگزار و باعث پیوند هنرمندان رشته‌های مختلف شود.

موسوی گفت: در بخش پایانی این کارگاه آموزشی از سوی انجمن سینمای جوانان و حوزه هنری استان اردبیل از طباطبایی با اعطای لوح تقدیر تجلیل شد و دومین دوره عکاسی جامع در دفتر سینمای جوانان اردبیل در آینده نزدیک، برگزار خواهد شد.
وی از علاقه‌مندان رشته عکاسی دعوت کرد در این دوره ۶ ماهه که شامل مباحث تخصصی عکاسی خواهد بود و با هدف اشتغالزایی برای جوانان برگزار خواهد شد، حضور یابند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها