رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی یاسوج گفت:

نجات ۳۰۰ حادثه دیده توسط آتش‌نشانی یاسوج طی هفت ماهه امسال

نیروهای عملیاتی این سازمان طی هفت ماهه سال جاری ۳۰۰ نفر حادثه دیده را نجات دادند.
کد خبر: ۱۴۲۸۷۹۲

 به گزارش جام جم آنلاین ،محمد رستمی : آتش نشانی در این مدت ۱۰۰۰ عملیات در سطح شهر یاسوج انجام داده است.

وی اظهارکرد: بیشترین عملیات های آتش نشانی را محبوس شدن در آسانسور به خود اختصاص داده است که این مساله بدلیل قطعی برق بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی یاسوج خاطرنشان کرد: در هفت ماهه امسال ۱۵۰ مورد محبوس شدن در آسانسور داشته ایم، در حالی که طی سال گذشته ۲۱۶ مورد محبوس شدن در آسانسور به ما گزارش شده بود.

رستمی تصریح کرد: در مجموع طی هفت ماهه امسال ۳۰۰ نفر در حوادث مختلف نجات یافتند که ۶۲ مورد از این تعداد مربوط به تصادفات جاده ای بوده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته حدود ۷۰۰ نفر حادثه دیده توسط آتش نشانان این شهر در حواث مختلف نجات یافته اند که ۱۳۳ مورد از این تعداد در تصادفات رانندگی و ۲۱۶ مورد محبوس شدن در آسانسور بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی یاسوج با اشاره به بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفت مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی عنوان کرد: استاندار محترم در این بازدید قول پنج میلیارد تومان جهت خرید سه چهار دستگاه خودرو کمک دار برای تیم های امداد کوهستان و غواصی و مبلغ یک میلیارد تومان برای تعمیر و تجهیز خودرو های آتش نشانی را داد.

رستمی با بیان اینکه شهر یاسوج تنها مرکز استانی است که خودرو نردبان دار ندارد، تاکید کرد: استاندار محترم قول مساعد دادند که این نیاز جدی مرکز استان را پیگیری و محل از اعتبارات سفر دوم رئیس جمهور خریداری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها