مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از افتتاح و کلنگ زنی پنج طرح گازرسانی با اعتباری بالغ بر ۴۰۷ میلیارد ریال در هفته دولت امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۱۲۴۶
نویسنده بهروز

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان، سید جواد حقیقت حسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه ابراز کرد: چهار طرح گازرسانی هفته دولت امسال در استان سمنان افتتاح و یک طرح کلنگ‌زنی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: گازرسانی به دامداری و مرغداری‌های محور گرمسار و آرادان با سرمایه‌گذاری ۳۳ میلیارد ریال از جمله این طرح‌ها است.

وی ادامه داد: گازرسانی به واحدهای صنفی مرغداری و دامداری‌های محور شاهرود- میامی با سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های آماده افتتاح استان سمنان در هفته دولت امسال است.

حقیقت حسینی بیان کرد: در هفته دولت با سرمایه گذاری ۱۷۹ میلیارد ریال،پروژه گاز رسانی  و روستای ایج،جوین،امامزاده عبداله و امامزاده زید از توابع شهرستان سرخه به بهره برداری می رسد و مردم این ۴ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

وی تصریح کرد: آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به چهار واحد مصوبه شورای اقتصاد با سرمایه‌گذاری ۱۴۰ میلیارد ریال و گازرسانی به مجتمع ۵۱۶ واحدی ارتش با صرف اعتبار ۱۵ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های هفته دولت استان سمنان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت:  توسعه عادلانه گازرسانی در شهرها و روستاهای استانِ پهناور سمنان از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و گازرسانی به روستاها و مناطق محروم استان یکی از اولویت های شرکت گاز است

وی بیان کرد:۱۰۰ درصد خانوارهای شهری و بیش از ۹۱ درصد خانوارهای روستایی استان سمنان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند. و استان سمنان در بخش روستایی در استانه تبدیل شدن به استان سبز قرار دارد و میانگین برخورداری روستاهای استان سمنان از نعمت گاز بیشتر از میانگین کشوری می باشد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها