مالدیو یکی از کشورهای نسبتا اشرافی و پرهزینه برای سفر است که سالانه، افراد زیادی برای سفر به این کشور، از تور مالدیو استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۱۴۱۳۴۳۸

آنچه درباره گردش در مالدیو نمیدانید!

مالدیو یکی از کشورهای نسبتا اشرافی و پرهزینه برای سفر است که سالانه، افراد زیادی برای سفر به این کشور، از تور مالدیو استفاده می‌کنند. سفر به کشورهای خارجی، نیازمند تسلط برای روی زبان، فرهنگ و حتی موقعیت مکانی آن کشور است. از آنجایی که بسیاری از توریست‌ها نسبت به این موارد، تسلط ندارند؛ سفر از طریق تور را انتخاب می‌کنند. سفر با تور، همراه با یک راهنما یا تور لیدر کاربلد انجام می‌شود که تسلط کامل به کشور مقصد شما دارد. در تورهای مالدیو نیز، گشت و گذار، رزرو هتل https://www.alibaba.ir/hotel برای اقامت و تهیه وعده‌های غذایی از مواردی است که به عهده تور قرار دارد. در ادامه، به تمام چیزهایی می‌پردازیم که درباره سفر به مالدیو نمی‌دانید.

معرفی مالدیو و چیزهایی که درباره آن نمی‌دانید!

جزیره مالدیو که تقریبا یک کشور محسوب می‌شود، در اقیانوس هند قرار دارد. یک کشور نسبتا کم جمعیت با زبان هندواروپایی است که شباهت زیادی به کشور سریلانکا دارد. واحد پولی این کشور، روفیه است و مردمشان نیز مسلمان هستند. یک قانون بسیار مهم در مالدیو وجود دارد، آن هم مربوط به پیروی از دیگر ادیان می‌شود. در واقع، مردم مالدیو نمی‌توانند در ملاعام از قوانین دین اسلام نافرمانی کنند. این قانون مربوط به توریست‌ها و گردشگران کشور مالدیو هم می‌شود.

معمولا در عکس‌هایی که از کشور مالدیو مشاهده می‌کنید، مناظر بسیار زیبا و آزادانه هستند. این عکس‌ها در بیشتر شرایط در هتل‌ها و مکان‌های غیرعمومی عکسبرداری می‌شوند. قانون کشور کمی متفاوت‌تر از چیزی است که دیده می‌شود. اگر قصد سفر به کشور مالدیو را دارید، بهتر است کمی با فرهنگ، زبان و آداب و رسوم مردم کشور نیز آشنا شوید. چرا که معمولا در کشورهای کوچک، تعداد کمی از افراد به زبان انگلیسی مسلط هستند. پس، شما باید خودتان به زبان مالدیو مسلط باشید یا یک همراه مسلط به آن زبان، در سفر با شما همراهی کند.

آنچه درباره گردش در مالدیو نمیدانید!

زمان مناسب برای سفر به مالدیو

از آنجایی که مالدیو در نزدیکی خط استوا قرار دارد، آب و هوای آن کمی شرجی و مرطوب می‌شود. از طرف دیگر، رطوبت موجود در هوا باعث افزایش گرما شده و ممکن است شما را در زمان گشت و گذار کلافه کند. پس، بهترین زمان برای سفر به مالدیو، فصلی است که رطوبت و گرمای هوا کمتر باشد.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم در بازه زمانی آبان ماه تا اردیبهشت ماه، به مالدیو سفر کنید؛ زیرا در این بازه زمانی، آب و هوای مالدیو به بهترین حالت خود می‌رسد. از طرف دیگر، پاییز و زمستان‌های مالدیو کاملا خنک و معمولی است و خبری از سرما، برف و بوران نیست. معمولا در فصل تابستان به دلیل تعطیلات تابستانی فرزندان خانواده، تعداد گردشگران در مالدیو افزایش پیدا می‌کند. از این رو، هزینه تور مالدیو در تابستان بیشتر می‌شود و هتل‌ها نیز هزینه اقامت را افزایش می‌دهند.

پس، اگر دنبال یک زمان مناسب برای سفر مالدیو هستید که هم از آب و هوای آن لذت ببرید و هم تقریبا سفری مقرون به صرفه داشته باشید، پاییز و زمستان فصل‌های خوبی برای شما است. البته، باران‌های پاییزی و زمستانی مالدیو را فراموش نکنید. تقریبا آب و هوای مالدیو را مشابه با آب و هوای شهرهای شمالی کشور خودمان درنظر بگیرید. همان‌طور که پاییز و زمستان‌های شمال کشور، معتدل و پرباران هستند؛ مالدیو نیز پاییز و زمستانی پرباران و خنک دارد. پس، حتما لباس‌های پاییزی، نسبتا گرم، ضدآب و راحت همراه خود داشته باشید. چمدان خود را با دقت کامل بچینید تا در شرایط آب و هوایی سخت، لباس‌های لازم را همراه داشته باشید و بتوانید از سفر خود لذت ببرید.

آنچه درباره گردش در مالدیو نمیدانید!

تخمین هزینه سفر به مالدیو

یکی از مهم‌ترین بخش‌های مربوط به هر سفر، تخمین هزینه‌های آن است. مخصوصا برای سفرهای خارجی که شما باید به اندازه لازم، پول همراه خود داشته باشد. اگر قصد سفر به مالدیو با تور مالدیو را دارید، می‌توانید با یک سرچ ساده در گوگل یا در سایت علی بابا، هزینه تورهای مالدیو را بررسی کنید. هزینه هر تور، با توجه به مدت زمان اقامت، هتل موردنظر و میزان پذیرایی از مسافران اعلام می‌شود. مثلا یک تور سفر به مالدیو هفت روزه، خیلی ارزان‌تر از یک تور ۱۴ روزه به مقصد مالدیو است.

ولی اگر قصد سفر به مالدیو، بدون هیچ توری را دارید و می‌خواهید خودتان همراه با دوستان یا خانواده به مالدیو سفر کنید؛ باید بدانید که قطعا یک سفر ارزان قیمت پیش روی شما نیست. همه هزینه‌ها به دلار محاسبه می‌شود و هزینه‌های غذا، رفت و آمد، اقامت و گشت و گذار و... هم در طول سفر وجود دارد. در قدم اول، شما باید جزیره موردنظر خود در مالدیو را برای سفر انتخاب کنید. کشور مالدیو از چندین جزیره تشکیل شده که هر یک از آن‌ها، امکانات، تفریحات و مناطق زیبا خاص خودشان را دارند.

پس از انتخاب جزیره، باید دنبال یک هتل برای اقامت خود باشید. هتل‌های مالدیو اکثرا هتل‌های لوکس و گران‌قیمتی هستند. تنها تفاوت میان آنها، نوع سرویس‌دهی، منظره اتاق‌ها و... است. در هر صورت، شما باید با توجه به بودجه خود، یک هتل را برای اقامت انتخاب کنید. از دیگر مواردی در زمان تخمین هزینه‌ها مهم است، مربوط به هزینه‌های رفت و آمد و غذا می‌شود. از آنجایی که مکان‌های تفریحی و نقاط دیدنی مالدیو در یک منطقه خلاصه نمی‌شود؛ شما برای بازدید از آن‌ها باید هزینه بالایی برای رفت و آمد بین جزایر صرف کنید. وسایل حمل و نقل موجود در کشور مالدیو، اکثرا وسایل گران و لوکسی هستند. پس هزینه زیادی برای رفت و آمد شما خرج می‌شود.

خرج و مخارج بابت غذا نیز به خودتان بستگی دارد. بسیاری از افراد، غذای هتل را ترجیح می‌دهند، بسیاری دیگر، غذای رستوران‌های شیک و زیبا مالدیو را انتخاب می‌کنند. در نهایت، با توجه به تمام این موارد، می‌توانید هزینه‌های سفر خود به مالدیو را محاسبه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها