دومین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان اداره کل امور اقتصادی و دارایی به میزبانی استان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۷۷۶۰۰

مسابقات فرهنگی ورزشی ویژه کارکنان ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استان های منطقه ۶ کشوری افتتاح شدبه گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه، مراسم افتتاحیه دومین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان های منطقه ۶ کشور با حضور تعدادی از مسئولین و ورزشکاران شرکت کننده در محل سالن چند منظوره دانشگاه رازی آغاز شد.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این مسابقات با حضور استان های کرمانشاه، کردستان، همدان، مرکزی، ایلام و لرستان برگزار می‌شود گفت: این ورزشکاران در ۶ رشته ورزشی از جمله دارت، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، فوتسال، داژبال، شطرنج و فوتبال دستی با هم به رقابت می‌پردازند.

حیدریان با اشاره به اینکه در این دوره از رقابت‌ها ۱۵۰ ورزشکار در ۶ رشته ورزشی با هم به رقابت می پردازند گفت از این تعداد ۱۰۰ شرکت کننده در بخش آقایان و ۵۰ شرکت کننده در بخش بانوان است

وی به جایگاه و اهمیت بالای ورزش اشاره کرد و گفت هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد انگیزه و نشاط در کارکنان است.

حیدریان بر نقش ورزش در بازدهی بهتر کارکنان در انجام امور تاکید کرد و گفت: ورزش صنعتی است که می تواند اقتصاد کشور را متحول ‌کند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گفت این مسابقات به مدت ۳ روز از دوم تا چهارم شهریور ماه ادامه خواهد داشت و نفرات برتر به مسابقات کشوری مهر ماه در استان مازندران شهر ساری اعزام خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها