سرپرست فرمانداری فیروزکوه گفت:باید برای ایجاد ظرفیت های گسترده اقتصادی مبتنی بر تولید و تولید دانش بنیان تلاش کنیم
کد خبر: ۱۳۷۲۰۲۰

به گزارش جام جم آنلاین تهران،محمدحیدری منش،سرپرست فرمانداری فیروزکوه در مراسم تودیع ومعارفه دادستان جدید این شهرستان با تاکید براینکه یکی از منویات رهبر معظم انقلاب بسط وگسترش عدالت در جامعه است خاطر نشان کرد:این مهم با همکاری مجموعه محقق خواهد شد تا بتوانیم زمینه هایی را برای حرکت در مسیر عدالت اسلامی ایجاد کنیم.
وی یادآور شد:حضرت امام راحل در راستای اجرای عدالت هشت توصیه مهم دارند که با عمل به توصیه ها باید برای برقراری قسط و عدل انقلابی زمینه سازی کنیم.
سرپرست فرمانداری فیروزکوه تاکید کرد:باید با کار شبانه روزی و تلاش بیش از پیش برای خدمات رسانی به مردم اقدام کنیم و در هرجایگاهی برای خدمت به مردم باید رضایت خدا را به همراه داشته باشد.
حیدری منش به ظرفیت های گسترده فیروزکوه بویژه در حوزه اقتصادی اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به شعار امسال باید برای ایجاد ظرفیت های گسترده در بخش اقتصادی مبتنی بر تولید و تولید دانش بنیان تلاش کنیم.
وی با تاکید بر اینکه مجموعه های مختلف باید زمینه ساز تحقق امر مهم شعار سال در سطح شهرستان باشد، گفت:ما باید در کنار هم تلاش کنیم که زمینه سازی و بسترسازی در شهرستان شکل بگیرد تا از فرصت معافیت مالیاتی صنایع استفاده کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها