چگونه گرفتار اسکیمر نشویم
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا توضیح داد:

چگونه گرفتار اسکیمر نشویم

مرد دکه دار با دستگاه اسکیمر ، از حساب مشتریان خود 700 میلیون تومان سرقت کرد.
کد خبر: ۱۳۵۰۲۹۲

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، سرهنگ "داود معظمی گودرزی" ، رئیس پلیس فتای تهران بزرگ در تشریح این خبر، اظهار داشت: تعداد زیادی از شهروندان به پلیس فتا، مراجعه و مدعی شدند مبالغی بصورت غیرمجاز از حساب آنان برداشت شده است. پس از دریافت اظهارات مالباختگان این پرونده موضوع در دستور کار قرار گرفت و کارشناسان پلیس فتا پایتخت تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه کارشناسان پلیس فتا پایتخت مشخص شد همه قربانیان این پرونده بعد از خرید روزنامه از یک دکه در نقطه ای از تهران حسابشان خالی شده و به روش اسکیمر مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند. مجرم تحت پوشش یک دکه روزنامه فروشی در تهران مشغول فعالیت شده و پس از کپی برداری کارت‌های بانکی مالباختگان به وسیله دستگاه اسکیمر اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان کرده که متهم در محل اختفای خود در یکی از مناطق جنوبی تهران دستگیر و به همراه تجهیزات اسکیمر به پلیس فتا منتقل کنند.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ ادامه داد: متهم پس از انتقال به پلیس فتا و مواجهه با شکات پرونده و مستندات جمع آوری شده توسط پلیس 19 فقره کلاهبرداری اعتراف کرده و کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را به ارزش ریالی حدود 7 میلیارد ریال اعلام کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها