رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در آستانه روز خبرنگار؛

خبرنگاران امنیت شغلی ندارند

اعضای شورای اسلامی شهر کرج و سرپرست محترم شهرداری این شهر

همگامی اعضای شورای اسلامی شهر کرج و سرپرست شهرداری با اصحاب رسانه

اعضای شورای اسلامی شهر کرج و سرپرست محترم شهرداری این شهر، هفدهم مرداد روز خبرنگار، با حضوری سرزده در دفتر سرپرستی روزنامه جام جم البرز حضور یافتند. آن ها ضمن بازدید از مجموعه با اصحاب رسانه از نزدیک به گفتگو پرداختند.
کد خبر: ۱۳۳۱۲۵۶
 به گزارش جام جم آنلاین البرز، اعضای شورای اسلامی شهر کرج و سرپرست شهرداری این شهر در این بازدید از بخشهای مختلف مجموعه جام جم البرز بازدید کردند و در جریان پروسه تولید خبر، گزارشهای خبری  و مشکلات قرار گرفتند.
 در ابتدای این دیدار محمد تقی حسنی  سرپرست روزنامه جام جم البرز با خیرمقدم به حاضرین، حضور مسئولان و همگامی آنان را با خبرنگاران واصحاب رسانه ها ارزشمند و مایه خیر و برکت برای شهر کرج دانست و گفت:اصحاب رسانه و خبرنگاران تلاش می کنند تا با موشکافی و هویدا کردن مشکلات و مسائل مردم چراغ راهی باشند تا مسئولان حوزه شهر بتوانند به بهترین نحو دردها و مشکلات مردم را حس کنند.
وی افزود:  ما این حرکت شهرداری و شورای اسلامی شهر را که در اولین روزهای شروع به کار خود در جمع ما اصحاب رسانه حضور یافتید را به فال نیک می گیریم و اعلام می کنیم در کنار شما آماده هر گونه کمکی برای ارتقای سطح زندگی شهروندان کرجی و حل مشکلات آنان هستیم.
 مهندس سعیدی سیرایی سرپرست شهرداری کرج نیز در ادامه با تبریک روز خبرنگار ، گفت: خبرنگاران، قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات و اخبارند که بی‌قرار برمدار رویدادها و حوادث می‌کاوند تا جان‌های تشنه دانستن سیراب شوند.
وی افزود:جریان زنده اطلاعات با تکیه‌بر صداقت، صراحت و شجاعت خبرنگار در شریان‌های حیاتی جامعه به گردش درمی‌آید و شناخت و آگاهی اهل زمان را افزون‌تر می‌کند.
هم چنین جواد چپردار، رئیس شورای اسلامی شهر کرج هم ضمن گرامیداشت و تبریک روز خبرنگار به همه اصحاب رسانه  تصریح کرد: قلم را باید مقدس دانست چون ذات اقدس الهی به آن قسم یاد می کند؛ «ن و القلم و مایسطرون» و صاحبان قلم را باید به واسطه این تقدیس قرآنی، تکریم نمود. 
 وی افزود: نگارش واژه های قلم در برگ های تاریخ نقش می زند و پای درخت تنومند یک کشور، بوم، فرهنگ و آئین می افتد بدون آنکه ذره ای خزان شود.
 حالا که قلم مشمول این همه ثمر، اثر و تقدس هست، بایدصاحبان قلم را لایق تکریم بیشتر بدانیم.
در پایان سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی با اهدای شاخه گل از خدمات اصحاب رسانه جام جم البرز قدر دانی کردند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها