پرونده مرد معتادی که دوست ارمنی خود را کشته و جسدش را در راه‌پله دفن کرده بود، برای محاکمه روی میز قضات دادگاه کیفری یک استان تهران قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۳۱۰۱۴

به گزارش گروه حوادث جام‌ جم آنلاین، تحقیقات جنایی در این پرونده از اردیبهشت سال 97 و با شکایت زن جوانی در پلیس آگاهی تهران آغاز شد.

این زن به ماموران گفت: من و همسرم ژرژ از اقلیت‌ های مذهبی هستیم. صبح ششم اردیبهشت همسرم برای رفتن به ویلایمان در کرج از خانه خارج و بعد از آن ناپدید شد.

پس از این شکایت‌، ماموران تحقیقات خود را آغاز کرده و متوجه شدند ژرژ آخرین‌بار با یکی از دوستانش به نام امین تماس داشته است.

با کشف این سرنخ‌، امین دستگیر شد و در بازجویی‌ها به قتل دوستش اعتراف کرد و گفت: یک‌ سال قبل به شیشه اعتیاد پیدا کرده و زندگی‌ام نابود شد. همسر و فرزندانم مرا ترک کردند. به‌تنهایی زندگی می‌کردم. یک‌بار که برای خرید شیشه رفته بودم با ژرژ آشنا شدم. او هم مثل من معتاد بود. وقتی فهمیدم وضع مالی خوبی دارد‌، به او نزدیک شده و بعد از مدتی خدمتکارش شدم. یک روز از یک دستفروش مقداری طلا خریدم و از ژرژ خواستم به خانه‌ام بیاید و طلاها را بررسی کند که با دیدن آنها اعلام کرد سرم کلاه گذاشته‌اند و طلاها بدلی است. او عصبانی شد و به پدر مرحومم فحش داد. رفتارش مرا عصبانی کرد. می‌خواستم او را از خانه بیرون کنم که در راه‌‌پله‌ها درگیر شده و با میله آهنی ضربه‌ای به پشت سرش زدم که باعث مرگش شد. بعد جسد را داخل پتو پیچیده و زیر راه‌پله دفن کردم. بعد هم از ویلای او سرقت کرده و اموال سرقتی را به دوستانم فروختم.

پس از این اعتراف‌، ماموران راهی محل دفن جسد شده و جسد ژرژ را پیدا کردند. با تکمیل تحقیقات در دادسرا‌، معاون قوه قضايیه درخواست دیه را مطرح کرد و پرونده به شعبه 11 دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد تا به اتهام امین رسیدگی شود.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها