خبر تلخ زالی برای تهرانی ها؛

تهران آلوده به کرونا است

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: متاسفانه بی توجهی برخی از شهروندان موجب شد تا همه نقاط پایتخت آلوده شود.
کد خبر: ۱۲۶۲۸۷۲

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، علی رضا زالی در گفتگو با شبکه خبر، از برخی شهروندان که با رفتار خود باعث شده اند تمامی نقاط مختلف تهران آلوده به ویروس کرونا شود، افزود: شاید تا قبل از ۲۰ اسفند، آلودگی در برخی مناطق تهران بسیار بالا بود و برخی مناطق نیز از آلودگی کمتری برخوردار بودند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بررسی‌های ما نشان داده است که این تمامی مناطق تهران در آلودگی به ویروس کرونا، همگن شده اند و دیگر هیچ منطقه‌ای را نداریم که از وجود این بیماری مصون مانده باشد.

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: بروز چنین وضعیتی در تهران ناشی از بی مبالاتی همان شهروندانی است که به توصیه‌های ما توجه نکردند و حالا باید این خبر تلخ را بدهم که همه مناطق تهران آلوده به کرونا شده است.

زالی تاکید کرد: این اتفاق می‌توانست رخ ندهد اگر آن دسته از شهروندان که توصیه‌های بهداشتی را جدی نگرفتند و بیرون رفتند، در خانه مانده بودند.

وی، نسبت به خطر طوفانی شدن کرونا در تهران هشدار داد و گفت: اگر بخواهیم سیزده بدر بیرون برویم، شاهد طوفانی شدن این بیماری خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها