عضو فراکسیون امید در گفت‌وگو با جام جم آنلاین :

22 بهمن امسال اتحاد ملت ایران را به جهان نشان خواهیم داد

نمایندگان مجلس تأکید زیادی برای حضور خاص در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب دارند. طیبه سیاوشی در این زمینه می‌گوید با تمام مشکلات موجود در کشور حضور در این راهپیمایی ضرورت دارد.
کد خبر: ۱۱۹۰۹۲۹
22 بهمن امسال اتحاد ملت ایران را به جهان نشان خواهیم داد

به گزارش جام جم آنلاین ، طیبه سیاوشی چهره سیاسی اصلاح‌طلب و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در رابطه با ضرورت حضور مضاعف و متفاوت در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: نمایندگان مجلس در این رابطه بیانیه‌ای هم داده‌اند که در ساعات آخر صحن علنی مجلس این بیانیه مطرح شد.

سیاوشی در ادامه افزود: با توجه به شرایط فعلی که ازنظر بین‌المللی در آن قرار داریم و مردم ازلحاظ اقتصادی دچار مشکل شده‌اند و فشارهای سیاسی هم بیشتر شده است. چیزی که در داخل کشور بسیار ضرورت دارد این است که ما همدلی را به وجود بیاوریم و آن وفاقی که در کشور وجود دارد را به‌صورت راهپیمایی نشان بدهیم.

این نماینده مجلس عنوان کرد: این راهپیمایی هرسال انجام می‌شود ولی امسال باید آن را به شکل وسیع‌تر و پرشورتر از سال‌های دیگر به نمایش دربیاوریم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بیان کرد: بحثی که وجود دارد این است که راهپیمایی امسال صرفاً یک گردهمایی به مناسبت سالگرد 22 بهمن نباشد. این بحث بسیار مهم است. درواقع ما می‌خواهیم نشان بدهیم با تمام مشکلاتی که وجود دارد می‌توانیم اوضاع را مدیریت کرده و برای دستیابی به راه‌حل تلاش کنیم.

وی ضمن تأکید بر حمایت همه از نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: مشکلاتی مثل حقوق کارگران و معیشت مردم ازجمله مواردی است که دشمنان در تلاش هستند با استفاده از آنها نفاق میان مردم ایجاد کنند اما 22 بهمن امسال به همگان نشان می‌دهیم که همه ما در یک‌سوی معادله یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داریم.

سیاوشی در خاتمه گفت: مردم ایران بارها نشان داده‌اند که پشت نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود و هرگز از آن فاصله نخواهند گرفت پس امیدواریم بتوانیم مسائل و مشکلاتی که در کشور وجود دارد را باهم دلی برطرف کنیم. هرچند قوای قضاییه، مقننه و مجریه نیز باید زیر سایه رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا مشکلات مردم هرچه سریع‌تر برطرف شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها