دبیر انجمن واردکنندگان خودرو در گفت‌وگو با جام‌جم آنلاین مطرح کرد:

باج‌خواهی آشکار خودروسازان/ خروج دولت و باز کردن درب رقابت تنها راه نجات

رییس پلیس پایتخت خبر داد:

توقیف ۱۳۵۷ خودرو در طرح طاهر

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: با اجرای طرح انضباط ترافیکی طاهر که از اول هفته گذشته آغاز شده است ۱۳۵۷ خودرو که انواع تخلفات رانندگی را مرتکب شده بودند توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.
کد خبر: ۱۱۷۹۳۱۸
توقیف ۱۳۵۷ خودرو در طرح طاهر

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح طاهر در پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح انتظامی ترافیکی ارتقای انضباط و ایمنی ترافیکی شهر تهران با توقیف ۱۳۵۷ دستگاه خودرو و اعمال قانون ۵۲ هزار خودرو در پایتخت رقم خورد.

وی گفت: طرح طاهر با بهره‌گیری از تمام توان ماموران پلیس راهور و بزرگراه و محوریت برخورد با تخلفات هنجارشکن، حادثه‌ساز، پرخطر، ساکن و همچنین برخورد با خودرو‌های فاقد معاینه فنی، فاقد پلاک و دارای پلاک مخدوش در سطح پایتخت به مرحله اجرا درآمد.

رییس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: خودرو‌های توقیف شده بنا به نوع تخلف از سه روز تا یک ماه در توقیف پلیس خواهند ماند، همچنان رانندگان این خودرو‌ها مکلفند در کلاس‌های آموزشی شرکت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
م.محمدی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
۰
۰
تنبیه مردم . نتیجه مطلوب نیست . فشار پلیسی و انتظامی چارۀ كار نیست .
كار پلیس در این سالها ، در حوزۀ رانندگی و ماشین فقط پول است و جریمه و فشار .
از آموزش و تبلیغ و تشویق خبری نیست . امروز دیدم در یك راستۀ شلوغ كه همیشه مغازه دارها همۀ جای پارك را از اول صبح تا آخر شب اشغال میكنند . چند جای باقیمانده را برگۀ جریمه چسبانده بودند . آیا شده پلیس از خودش سؤال كند در یك محوطۀ بزرگ مانند كارگر شمالی ، اگر تخلف نكند چه راه حلّ دیگری دارد؟ پس این یك تخلّف اجباری است و جریمۀ شخص وجه شرعی ندارد .
نكتۀ دیگر : آیا این میلیاردها تومان جریمه در روز در سال های گذشته به كاهش تخلفات هم منجر شده است؟
رسانه ها هم كه از ترس انتقام پلیس میترسند انتقادهای امثال مرا منتشر كنند . راه دیگری هم برای انتقاد از عملكرد پلیس وجود ندارد. نباید پلیس راهنمایی و رانندگی یك كشور فقط و فقط جریمه و تنبه و فشار و فشار باشد ، این پیام اصلی سخن من هست.

نیازمندی ها